Počevši od četvrtka novinarima i kreativnom osoblju HRT-a, svim zaposlenicima javnog servisa, valja se ponašati po odredbama novog Etičkog kodeksa i novim Općim pravilima o radu i ponašanju. Akti su javnosti servirani s HRT-a uz poruku kako se odnose ''na sve zaposlenike HRT-a, uključujući i glavnog ravnatelja HRT-a, suprotno nekim nedavnim medijskim tvrdnjama koje su sugerirale da bi glavni ravnatelj od njih bio izuzet'', piše Novi list.
Teško je, međutim, ne primijetiti da su pravila sročena i sa željom da se uvelike smanji sva aktivnost zaposlenika na društvenim mrežama.
Novina je da će sve osobe koje su izložene uznemiravanju na radnom mjestu moći ubuduće podnijeti pritužbu ili prijavu jednom od četiri povjerenika za zaštitu dostojanstva zaposlenika. Povjerenike imenuje poslodavac, dvije žene i dva muškarca, na mandat od dvije godine.
Zabrana pojavljivanja u reklamama
Među općim pravilima nalazi se i odredba koja kaže da ''nikome nije dopušteno iskazivanje vlastitog mišljenja ili stajališta na društvenim mrežama ili blogovima, a koji bi štetili ugledu ili interesima HRT-a''. Društvene mreže su, prema autorima, jedan od oblika javnih nastupa za kojih se ne smije iznositi podatke i davati izjave koje bi mogle naštetiti ugledu HRT-a.
U pravilima je, između ostalog, i dio koji regulira predizborne kampanje, u kojem se kaže da su svi zaposlenici HRT obavezni poštovati izborne zakone, iako je HTV tijekom prvog kruga lokalnih izbora prekršio izbornu šutnju, piše Novi list.
Nova pravila zabranjuju zaposlenicima i da se likom i glasom pojavljuju u ekonomskim promidžbenim porukama.