Novi Dnevnik HRT-a kreće 2. ožujka, evo što nas očekuje

Novi središnji Dnevnik HRT-a, izmijenjene koncepcije i u trajanju od sat vremena, kreće će u ponedjeljak 2. ožujka u novom terminu od 19 sati, potvrdio je ravnatelj programa HRT-a Saša Runjić.

18.2.2015.
11:20
VOYO logo

Po njegovim riječima, u novom Dnevniku javne radiotelevizije neće biti uredničko-voditeljskih promjena, ali umjesto jednog voditelja ta će središnja informativna emisija imati voditeljski par koji će se izmjenjivati u muško-ženskim kombinacijama Sanje Mikleušević, Tine Šimurine, Stipe Alfiera i Đurice Drobca.

U prvo vrijeme nije predviđena ni promjena scenografije, potvrdio je Runjić Hini, dodajući da će novi Dnevnik "imati više grafika i više informacija prezentiranih u kraćem vremenu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povratak HRT-a u sam vrh

Nakon koncepcijski novog Dnevnika u ponedjeljak 2. ožujka kreće s emitiranjem i serija "Crno-bijeli svijet" i to u sklopu nove proljetne sheme od koje se na HTV-u mnogo očekuje.

"Polako počinje povratak HRT-a na vodeću poziciju gledanosti", ističe Runjić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema posljednjoj mjesečnoj analizi gledanosti televizijskog programa agencije AGB Nielsen, usporava se trend porasta gledanosti programa Hrvatske televizije. HTV 1 u prosincu je imao 16,89 posto gledanost, a u siječnju 16,95. HTV 2 je imao 6,06 posto gledanosti u prosincu, a u siječnju 6, 27 posto. Gledanost HTV 3 pala je ispod dva posto (1,98), manje i od HTV 4 koji ima 3,09 posto gledanosti.

Dnevnik HRT-a dvije subote najgledanija emisija

S druge strane, prošlog je mjeseca Dnevnik HRT-a dvije subote zaredom bio najgledanija informativna emisija na svim televizijama i sa 642.506, odnosno 584.234 gledatelja imao je veću gledanost od dotad, duže vrijeme, nedostižnog Dnevnika Nove TV.

Prema tim podacima javne radiotelevizije Dnevnik HRT-a prikazan 10. siječnja imao je gledanost od 15,7 posto, onaj od subote 17. siječnja 14,3 posto, da bi gledanost u subotu 24. siječnja pala na 13,3 posto kada je Dnevnik HRT-a s 543.140 gledatelja bio druga najgledanija informativna emisija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo