Predsjednica Udruge autobusera /

'Nemoguće je prevariti kartice koje kontroliraju koliko sati se vozači voze, a koliko odmaraju. Ona sve pamti'

Predsjednica Udruge autobusera Ragusa Bus tvrdi da se podaci o tome koliko vozači voze pohranjuju i kontroliraju

7.8.2021.
18:59
VOYO logo

Vesna Lukić, predsjednica Udruge autobusera Ragusa Bus, za RTL Danas je komentirala vozače autobusa koji voze više sati od dozvoljenog te zašto dolazi do takvih slučajeva.

Lukić tvrdi da se slučajevi da vozači voze više sati od dozvoljenog ne događaju često. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tu moramo pohvaliti hrvatske prijevoznike koji maksimalno poštuju mjere. Naš posao je znatno drugačiji od poslova kojim se bave firme kojima su se nažalost ti događaji dogodili. Nemoguće je prevariti sustav, prevariti tzv. kartice koje kontroliraju koliko sati se vozači voze, a koliko odmaraju. Prema zakonu o cestovnom prometu RH, svaki vozač je dužan nakon 4 i pol sata vožnje napraviti pauzu od 45 minuta. Jednom u dva tjedna imaju pravo voziti 10 sati, nakon čega moraju odmarati 12 sati. Znači 12 sati ne smije ništa voziti i sudjelovati u prometu", objašnjava Lukić.

Image
strože kontrole /

Nakon stravične nesreće kod S. Broda, policija u akciji: Vozači autobusa kažnjeni s preko 170 tisuća kuna!

Image
strože kontrole /

Nakon stravične nesreće kod S. Broda, policija u akciji: Vozači autobusa kažnjeni s preko 170 tisuća kuna!

Kaže i da broj vozača u autobusu na nekim linijama ovisi od rute koju prelaze. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je pitanje više za linijski nego za povremeni prijevoz. Definitivno trebaju dva vozača sa zaustavljanjima i odmorima za spavanje", tvrdi. 

Ponavlja i da je karticu koja kontrolira koliko sati vozači voze nemoguće prevariti. 

"Kada je kartica stavljena u autobus, do trenutka dok se ne izvadi ona se očitava. prevare nisu moguće. Kartica sve pamti mjesec dana. Svakih mjesec dana se prazni, ali zapisi ostaju. Bili smo dužni 10-ak godina čuvati tahografe. Podaci su pohranjeni i sve je kontrolirano", tvrdi.

Lukić potvrđuje i da u Hrvatskoj nedostaje vozača autobusa. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da nakon pandemije 2020. i svih problema u kojima se našao povremeni prijevoz da će ih još više nedostajati. Nažalost, mnogi vozači su bili primorani napustiti RH i otići voziti negdje vani. Vidimo i u slučaju koji se dogodio jučer gdje su dobili ogromnu kaznu da je jedan vozač bio stranac, a drugi na privremenom radu. Do toga nažalost dolazi. Cijela ova situacija s povremenim prijevozom i nezaposlenosti primora ljude da pristaju na ugovore s kojima se ne slažu", tvrdi. 

Na pitanje jesu li se autobuseri uspjeli izvući s ovom sezonom koja je sve jača, Lukić tvrdi da nisu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sezona je takva da što se tiče grupa, toga nema, pogotovo ne u Dubrovniku. iako ima nešto turista, mi smo podbacili u usporedbi na 2019. Puno više se koriste kombiji, mali auti, minibusevi, dok veliki busevi još stoje parkirani. Krenuli su nešto kruzeri dolaziti ali to je zanemarivo s obzirom na gubitke koje smo ostvarili u prošloj godini", zaključuje Lukić za RTL Danas. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo