SUDJELUJE više od 60 škola /

Nastavak projekta 'Za odgovorno odrastanje mladih' na nacionalnoj razini

Image
Foto: PROMO

Projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“, u organizaciji HEINEKEN Hrvatska i Psihološkog centra TESA, od ove godine provodi se uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja

18.11.2019.
12:52
PROMO
VOYO logo

Edukativni program „Za odgovorno odrastanje mladih“ počeo se provoditi na nacionalnoj razini uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, u oko 60 škola na području cijele Hrvatske.

Projekt kojeg HEINEKEN Hrvatska od 2013. godine organizira i provodi uz podršku stalnih partnera - Psihološkog centra TESA te Policijske uprave karlovačke, do sad je bio lokalnog karaktera i provodio se u Karlovcu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Program je namijenjen roditeljima učenika prvih razreda srednjih škola, a glavni su ciljevi projekta skretanje pažnje i edukacija roditelja i djece o štetnim posljedicama alkohola, sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje podrške u uspostavljanju dobre komunikacije između roditelja i djece.

Uz službenu podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, HEINEKEN Hrvatska i Psihološki centar TESA dobili su mogućnost ovaj edukativni projekt provoditi na nacionalnoj razini, a više od 60 škola iz cijele Hrvatske s velikim se interesom odazvalo pozivu na sudjelovanje u projektu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od 2016. godine, u sklopu dosad održanih stotinjak radionica za roditelje, provedena su i kratka istraživanja koja su pokazala da su roditelji nakon radionica pokazali osjetno veće razumijevanje o važnosti kvalitetne komunikacije s djecom te su bili spremniji usvajati nova znanja o primjerenim načinima discipliniranja adolescenta.

Image
Foto: PROMO

„Podizanje projekta na nacionalnu razinu sigurno će doprinijeti snažnijem osvješćivanju roditelja i djece o štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola te važnosti sprečavanja neodgovorne konzumacije općenito, na čemu HEINEKEN Hrvatska, kao proizvođač piva, kontinuirano i intenzivno radi već niz godina“, rekla je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Tanja Dejanović Šagadin, psihologinja Psihološkog centra Tesa dodala je: ''Važno je istaknuti da se radi o vrlo relevantnoj temi jer vođenje djeteta u situacijama u kojima je ono sklono pogriješiti jest jedna od najvažnijih zadaća roditeljstva, te je bitno da roditelj pri tome ima čvrstinu s jedne strane, ali i osjetljivost i prilagodljivost s druge. Istraživanja koja smo proveli među roditeljima pokazuju da su ova predavanja korak koji može znatno doprinijeti razvoju takvih roditeljskih vještina.''

Rezultate istraživanja koja će se provesti nakon edukacije roditelja na nacionalnoj razini te informacije vezane uz projekt, organizatori projekta podijelit će naknadno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo