NAJVEĆA REKLAMA ZA HRVATSKI TURIZAM OD NEOVISNOSTI: / Kinezi snimili emisiju o Hrvatskoj, najviše im se svidjele Rozga i Lana

Image

Kinezima se najviše svidio nastup Jelene Rozge u uskoj haljinici, a oduševila ih je i Lana Jurčević.

3.1.2018.
8:59
VOYO logo

Nakon što je u Kini čak 300 milijuna ljudi pogledalo emisiju o Hrvatskoj, Slobodna Dalmacija piše da se radi o najvećoj reklami za naš turizam još od neovisnosti Hrvatske.

Kinezi snimali u Zagrebu i Dubrovniku

Naime, radi se o jednom od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showova pod imenom 'Day Day Up', a u sklopu tog showa je u listopadu u Hrvatsku stigao velik broj kineskih novinara, glumaca i producenata kako bi snimili emisiju o našoj zemlji. Snimalo se u Zagrebu i Dubrovniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kineski mediji tvrde da je taj popularan show zaslužan za odluke mnogih Kineza o tome gdje će provesti svoj odmor. Kinezima se prilikom snimanja jako svidjela domaća hrana, a učili su plesati i tradicionalne plesove i slušali hrvatsku glazbu. U snimanju su kao predstavnici Hrvatske sudjelovali i Ana Rucner, Lana Jurčević, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, folklorni ansambl Linđo i mnogi drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

300 milijuna gledatelja vidjelo emisiju o Hrvatskoj

Nakon emitiranja na Hunan TV-u ovu emisiju je gledalo čak 300 milijuna ljudi, a procjenjuje se da će gledanost biti još veća nakon emitiranja i na drugim platformama. Emisija traje sat i 40 minuta, a Kinezima se najviše svidio nastup Jelene Rozge u uskoj haljinici, a oduševila ih je i Lana Jurčević.

Nakon slične emisije o Hrvatskoj koju je snimala Južna Koreja, u Hrvatsku je stiglo čak 100.000 novih gostiju pa se očekuje da će i ova kineska emisija polučiti dobre rezultate za hrvatski turizam, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo