DANI HRVATSKOG TURIZMA / Najbolja djelatnica turističkih zajednica u Hrvatskoj: 'Jačamo prepoznatljivost Slavonije i Srijema, rastemo'

'U odnosu na prošlu godinu imamo povećanje od 70 posto ukupnog urističkog prometa', kazala je Bušić Srpak

7.10.2022.
20:08
VOYO logo

Dani hrvatskog turizma, ove godine u Šibeniku, prilika su za druženje struke, ali i za odavanje priznanja svima onima koji su najbolji u svom poslu od kuhara, konobar, vrtlara, pa do voditelja turističkih zajednica. Večeras se dodjeljuje drugi dio godišnjih nagrada, a sinoć je priznanja dobili neki od najboljih turističkih radnika ove sezone.

RTL-ova reporterka Nikolina Radić o ovoj temi razgovarala je Rujanom Bušić Srpak, direktoricom TZ Vukovarsko-srijemske županije, koja je proglašena najboljom djelatnicom turističkih zajednica u Hrvatskoj ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vjerujem da smo izvrsnost ostvarili prepoznavanjem struke kolega iz sustava turističkih zajednica, da su sve aktivnosti TZ Vukovarsko-srijemske županije sa mnom na čelu dovele do ostvarenje značajnih rezultata u turističkom prometu koji su posljedica brojnih projekata", kazala je.

Komentirala je i premašivanje rezultata iz 2018. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"S obzirom na to da imamo velik udio sudionika školskih ekskurzija u turističkom prometu radimo statistiku sa i bez školskih ekskurzija. U odnosu na prošlu godinu imamo povećanje od 70 posto ukupnog urističkog prometa, a samo turističkih prometa bez ostalih 30 posto. To znači da smo 30 posto u odnosu na 2021. postigli ulaganje u sadržaje i jačanje prepoznatljivosti Srijema i Slavonije kao turističke destinacije", kazala je te dodala da su ostvarili značajan postotak stranih posjetitelja.

Bušić Srpak je kazala da je biti izvrstan uvijek izazov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sama izvrsnost kao cilj nije novi izazov. Tu se pojavljuje održivost. Vjerujem da moji kolege s mora imaju drugi izazov održivosti u odnosu na onu koju mi imamo. Održivost smatramo kao priliku kontinentalne Hrvatske da sve resurse, izvornost, očuvanu tradicijsku proizvodnju pretočimo u kvalitetan turistički proizvod", kazala je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo