Dok su muzealci i novinari eksponat čekali u centru Rijeke, on je
postao predmetom policijskog postupanja na Grobniku. Glavni akter
priče zapeo je tijekom izvanredne akcije kontrole prometa…
Vlasnik vučne službe koji je prevozio oldtimera, poslan je u
mobilnu stanicu za tehnički pregled.
Tomislav Ivance, vlasnik vučne službe iz Virovitice objašnjava: "S obzirom na to da nisam znao o kakvom se vozilu radi, točno o kojoj masi, bio sam malo u pretovaru."
I to jednu tonu. Crveni kamion davno je koristio DVD iz Lozana kod Virovitice, prestali su s radom, a jedinstveno vozilo završilo je na tamošnjem autootpadu. Pronašao ga je Riječanin.
Dorijan Dukić, član Oldtimer kluba Rijeka kaže
nam: "Ja sam osobno išao tamo dva puta, razgovarao, pregovarao,
slikao i doslovno smo došli do podatka da je to jednostavno
unikatno vozilo. Znači takvog sličnog auta na prostorima bivše
Jugoslavije nema."
Radili su se za izvoz, najviše za libijsko tržište. Karoserija
kamiona proizvodila se prije više od 50 godina u rumunjskoj
tvornici Crvena zastava, ali u Rijeci se događala ključna stvar.
Tu je ugrađivan izvorni Torpedov motor zbog kojega je ovaj kamion
zanimljiv Muzeju grada.
Ervin Dubrović, ravnatelj Muzeja Grada Rijeke,
govori: "Nećemo ništa mijenjati i uljepšavati na njemu, nego ćemo
ga nastojati zadržati u čim izvornijem stanju. A ako
bismo ga mogli dovesti do voznog stanja, što mislimo da hoćemo
jer tako kažu stručnjaci, onda ćemo ga voziti."
I to na manifestacije i posebne prigode. U zgradi Muzeja Grada Rijeke za njega fizički nema mjesta, pa je do daljnjega prevezen u garažu Autotroleja. Bez obzira na to, nešto što nosi oznaku Torpedo, itekako pripada ovom gradu.