Iz udruge Potrošački forum upozoravaju da i ove sezone Osječani prijavljuju brojne nepravilnosti vezane uz kupnju na sniženjima, piše Glas Slavonije.
Trenutno najveći problem na osječkom području su reklamacije tehničkih uređaja kupljenih na sniženju u jednoj prodavaonici.
Roba s greškom
''Velik nam se broj ljudi javlja s pritužbama da im je prodana roba s greškom, koju su potom reklamirali, te da predugo čekaju povrat robe sa servisa. To nije prvi slučaj da jedna tvrtka široko tumači radne rokove za servis, pa zadržava robu i do 45 dana, s tim da kupcu ne daje zamjenski uređaj, što je posebno nezgodno kad su, kao u ovom slučaju, u pitanju televizori i mobiteli.
Također, problem je i što su oni potrošači kod kojih je ustanovljeno da je popravak uzaludan i da im se treba dati novi uređaj, taj novi uređaj dobili iz trgovine, 's pulta', bez originalne ambalaže koja je jamstvo da je proizvod nov'', kaže Dunja Mak iz Potrošačkog foruma.
Mak dodaje da se popriličan broj potrošača tijekom ove sezone sniženja javilo u Savjetovalište udruge zbog zbunjujućeg oglašavanja sniženja iz kojega se, prema njezinom mišljenju, da naslutiti nepošteno poslovanje.
http://www.glas-slavonije.hr/223188/3/Nepravilnosti-na-snizenjima-Prodavali-tehnicku-robu-s-greskom-i-lazno-oglasavali