Domaći kupci otkrili kako ih muljaju na sniženjima

U tijeku je treći, posljednji val sniženja u prodavaonicama, pa su oni koji su čekali posljednji trenutak za kupnju po najpovoljnijim cijenama došli na svoje. Ili bar tako misle.

21.1.2014.
9:37
VOYO logo

Iz udruge Potrošački forum upozoravaju da i ove sezone Osječani prijavljuju brojne nepravilnosti vezane uz kupnju na sniženjima, piše Glas Slavonije.

Trenutno najveći problem na osječkom području su reklamacije tehničkih uređaja kupljenih na sniženju u jednoj prodavaonici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Roba s greškom

''Velik nam se broj ljudi javlja s pritužbama da im je prodana roba s greškom, koju su potom reklamirali, te da predugo čekaju povrat robe sa servisa. To nije prvi slučaj da jedna tvrtka široko tumači radne rokove za servis, pa zadržava robu i do 45 dana, s tim da kupcu ne daje zamjenski uređaj, što je posebno nezgodno kad su, kao u ovom slučaju, u pitanju televizori i mobiteli.

Također, problem je i što su oni potrošači kod kojih je ustanovljeno da je popravak uzaludan i da im se treba dati novi uređaj, taj novi uređaj dobili iz trgovine, 's pulta', bez originalne ambalaže koja je jamstvo da je proizvod nov'', kaže Dunja Mak iz Potrošačkog foruma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mak dodaje da se popriličan broj potrošača tijekom ove sezone sniženja javilo u Savjetovalište udruge zbog zbunjujućeg oglašavanja sniženja iz kojega se, prema njezinom mišljenju, da naslutiti nepošteno poslovanje.

http://www.glas-slavonije.hr/223188/3/Nepravilnosti-na-snizenjima-Prodavali-tehnicku-robu-s-greskom-i-lazno-oglasavali

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo