Katarina je kondukterka u Hrvatskim zeljeznicama i nekima je to, ocito, dovoljan razlog da na nju istresu sve svoje frustracije i bijes. A ona samo radi svoj posao.
''Ima prekrasnih putnika, a ima netko tko misli da sam ja tu kao neki utjerivac. Da ja to zbog sebe. A ne da sam ja tu samo djelatnik koji mora odraditi svoj posao'', komentira u razgovoru za RTL svoja iskustva kondukterka Katarina Majdancic.
Osobna vrijedanja, razbijanja...
Ona je uvijek na prvoj liniji bojisnice, dezurni krivac za cijene karata i dotrajalost vagona. Nema toga sto nije dozivjela.
''Osobna vrijedanja, razbijanja po vlaku. Neki ljudi ne zele jednostavno platiti kartu pa jednostavno pocnu nesto unistavati. Cilj im je unistiti vlak i nas isprovocirati'', dodala je Katarina.
I kontrolor Zagreb Parkinga Mario vjeciti je krivac. Svaku kaznu koju stavi ispod brisaca mora braniti pred nezadovoljnim vozacima. Kao da je on osmislio sustav naplate.
''Sto god bude, mi smo krivi. Vecina nas ljudi gleda kao da smo tu samo da bismo nekog kaznili i uzeli svoj novac. Mi u principu samo radimo svoj posao i stavljamo dnevne parkirne karte vozilima koja nemaju adekvatnu kartu'', kaze kontrolor Zagreb Parkinga Mario Poljski.
'Udario me, pao sam'
Mario je u sest godina, kaze, upoznao hrvatsko drustvo u njegovu najboljem, ali i najgorem izdanju. Bilo je tu prijetnji sakama i vatrenim oruzjem.
Nikada nece zaboraviti trenutak kada je naplatio dnevnu kartu pijanom vozacu.
''Covjek je izasao iz kafica vidno alkoholiziran. Inzistirao je da tu dnevnu kartu storniram, ja sam rekao da ne mogu i rekao mu da kontaktira sluzbu za reklamacije. Kada sam se okrenuo, udario me. Pao sam. Rekao je da se maknem ili ce me ubiti ukoliko me vidi u iducih par minuta'', prisjeca se Mario.
Katarina i Mario moraju zaraditi svoju placu. I sljedeci put prije nego sto im se unesemo u lice, morali bismo dobro razmisliti tko je kriv. Oni koji samo provode pravila, ili mi koji tako lako pronademo ludu, a ponekad i sramotnu ispriku, sto ih se ne pridrzavamo.