Prije mjesec dana s radom je krenula mobilna aplikacija preko koje građani mogu prijavljivati male komunalne probleme. Dosad je zaprimljeno 270 prijava, od čega ih je 139 riješeno, a 30 ih nije u nadležnosti Grada Dubrovnika dok su ostale u procesu rješavanja.
Aplikacija funkcionira tako da, kad se instalira na pametni telefon, korisnici u tri koraka prijavljuju komunalne probleme na koje naiđu. Prvo se potrebno prijaviti zatim učitati sliku problema te navesti adresu na kojoj se nalazi.
(foto: Dubrovački dnevnik)
'Ova platforma je nešto što omogućava projekt direktne uprave. To je iznad smart cityja, iznad participativnosti jer jednostavno omogućava da svi koji vide problem, prijave ga i dobiju odgovor. Nastojat ćemo naše građane stimulirati, možda nekim nagradama ili drugim pogodnostima čisto da razvijemo taj interaktivni model. Radit ćemo na tome da svi korisnici imaju mogućnost, ocjene onaj tko je prijavio problem može izraziti svoje zadovoljstvo. Aplikacija će rasti kroz život s građanima', kazao je gradonačelnik Andro Vlahušić.
(foto: Dubrovački dnevnik)
Osim što će se nagrađivati građani koji prijavljuju probleme razvijat će se i modeli nagrada za komunalne redare, djelatnike Čistoće, Vodovoda i drugih službi koje su na brz i adekvatan način riješile problem.
Više pročitajte na portalu Dubrovački dnevnik.