promjena turstičkog slogana / Ministar za RTL potvrđuje: 'Croatia, full of life' odlazi u povijest, traži se novi, hrvatskiji, slogan!

Nova kampanja, smatra ministar turizma, trebala bi biti jače nacionalno obojana.

28.6.2017.
19:00
VOYO logo

Čini se da bi Hrvatska uskoro opet mogla dobiti novi turistički slogan. Ministar turizma Gari Capelli smatra kako u posljednje dvije godine nije u potpunosti zaživio "Croatia - full of life". Nova kampanja, smatra, trebala bi biti jače nacionalno obojana. 

"Izvan turističke sezone bavimo se nekim drugim pristupima i u tom segmentu on nema svoj amisao, moje osobno mišljenje je da će u tom segmentu trebati raditi korekcije", kaže ministar turizma Gari Cappelli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada će točno korekcije i kakve biti - još je nepoznato.
"Mi ćemo poradit više na nacionalnim obilježjima, vraćanju kockica, dakle ono croatia ili hrvatska, da na tom planu radimo malo više", poručio je ministar.

Drugim riječima, Cappelli smatra da se Full of life ne mora izbrisati – nego se može nastaviti primjenjivati za jedan dio ponude – ali ne kao glavni slogan. Upravo ovaj stari slogan ostao je turistima prepoznatljiviji nego Full of life – utvrdilo je istraživanje autora knjige o brendiranju Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja bi svakako preferirao jedan slogan koji bi nam mogao ispričati koja je to najveća komparativna prednost hrvatske, koji bi bio toliko atraktivan da privuče pozornost i da bude pamtljiv", smatra komunikacijski stručnjak Božo Skoko

Inače, Full of life uveden je prije dvije godine za vrijeme IDS-ova ministra Lorencina. Bilo je puno protivljenja tada, a sigurno će biti i sada - uvijek isti razlog - struka i političari teško se mogu složiti oko toga kakav sadržaj želimo komunicirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ako voliš
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo