Čini se da bi Hrvatska uskoro opet mogla dobiti novi turistički slogan. Ministar turizma Gari Capelli smatra kako u posljednje dvije godine nije u potpunosti zaživio "Croatia - full of life". Nova kampanja, smatra, trebala bi biti jače nacionalno obojana.
"Izvan turističke sezone bavimo se nekim drugim pristupima i u tom segmentu on nema svoj amisao, moje osobno mišljenje je da će u tom segmentu trebati raditi korekcije", kaže ministar turizma Gari Cappelli.
Kada će točno korekcije i kakve biti - još je
nepoznato.
"Mi ćemo poradit više na nacionalnim obilježjima, vraćanju
kockica, dakle ono croatia ili hrvatska, da na tom planu radimo
malo više", poručio je ministar.
Drugim riječima, Cappelli smatra da se Full of life ne mora izbrisati – nego se može nastaviti primjenjivati za jedan dio ponude – ali ne kao glavni slogan. Upravo ovaj stari slogan ostao je turistima prepoznatljiviji nego Full of life – utvrdilo je istraživanje autora knjige o brendiranju Hrvatske.
"Ja bi svakako preferirao jedan slogan koji bi nam mogao ispričati koja je to najveća komparativna prednost hrvatske, koji bi bio toliko atraktivan da privuče pozornost i da bude pamtljiv", smatra komunikacijski stručnjak Božo Skoko.
Inače, Full of life uveden je prije dvije godine za vrijeme IDS-ova ministra Lorencina. Bilo je puno protivljenja tada, a sigurno će biti i sada - uvijek isti razlog - struka i političari teško se mogu složiti oko toga kakav sadržaj želimo komunicirati.