MINISTAR TURIZMA KOMENTIRAO AFERU NA GREBAČKOM ADVENTU: /

'Sve treba biti transparentno'

Image
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Advent diljem Hrvatske bilježi porast gostiju, a zarada je od turizma u odnosu na prošlu godinu u ovo doba osam posto veća

21.12.2019.
22:33
Tomislav Miletic/PIXSELL
VOYO logo

Ministar turizma Gari Cappelli, rekao je Dnevnik.hr da advent diljem Hrvatske bilježi porast gostiju, tako da je u Zagrebu 5 posto, u Dubrovniku 52 posto, a u Splitu 22 posto više turista. U pitanju je pet posto više turista te dva do tri posto više noćenja na razini godine, a zarada je u odnosu na prošlu godinu u ovo doba osam posto veća, pa je od turizma zarađeno dvije milijarde kuna više.

"Na razini cijele Hrvatske sad je boom tog adventa i definitivno sve treba biti transparentno. Bio sam 11 godina gradonačelnik. Koliko se sjećam ja sam provodio natječaje", rekao je ministar koji je bio gradonačelnik Malog Lošinja, vezano za aferu s adventskim kućicama u Gradu Zagrebu koji jedini ne provodi natječaj za njihovu dodjelu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
BANDIĆ KAO DJED MRAZ ZA ODABRANE BIZNISMENE: /

Zagreb će na Adventu zaraditi siću, a oni će obrnuti milijune

Image
BANDIĆ KAO DJED MRAZ ZA ODABRANE BIZNISMENE: /

Zagreb će na Adventu zaraditi siću, a oni će obrnuti milijune

Idu na podizanje kvalitete

Što se tiče zaštite destinacije poput Dubrovnika i Splita u kojima se bilježi velik rast gostiju, Cappelli kaže da će voditi brigu kako bi podignuli kvalitetu, što je najbitnije. "Tamo gdje infrastruktura ne može podnijeti više od x apartmana, to jest, broja gostiju, što se tiče parkinga, kanalizacije, vode, struje, mora se raditi na održivosti sustava i drugog rješenja neće biti."

Na kontinentu je u tri godine zabilježen rast od 30 posto turista. "Zato smo išli u ovaj novi zakon o paketu turističkih zajednica i boravišne pristojbe i članarine, sad imamo poseban fond za kontinent koji će se napuniti s 40-ak ili više milijuna, od članarina ćemo imati 60-ak milijuna koje do sad nismo imali i na taj način ćemo pojačati sve što možemo prema njima", tvrdi Capelli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaje da je kroz Vladin projekt Slavonija zatraženo 575 milijuna kuna. Na turističkom sajmu u Londonu Slavonija nije imala svoj štand jer se radi po marketinškom planu kojeg je dogovorila Hrvatska turistička zajednica sa Slavonijom. "Oni moraju ići na ciljana tržišta", rekao je Cappelli za Dnevnik.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo