Razlog je neprovođenje programa restrukturiranja i navodna podijeljenost uprave na dvije struje. Nezadovoljstvo ministra prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića radom HAC-a traje već mjesecima.
Do kraja godine u HAC-u i Autocesti Rijeka-Zagreb trebao je biti proveden plan restrukturiranja kojim bi te dvije tvrtke uštedjele 300 milijuna kuna i potpuno promijenile sadašnji model rada. Zaposleni na naplati i održavanju Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka-Zagreb trebali su biti kolege s istim poslodavcem, piše HRT. Spajanjem tih sektora nastala bi nova tvrtka s tri tisuće zaposlenika i tisuću kilometara autocesta. U matičnim državnim tvrtkama HAC-u i ARZ-u prema tom planu ostalo bi oko 400 zaposlenih - uglavnom inženjera i projektanata.
Vjerojatno upravo u činjenici da rok za restrukturiranje ističe za svega tri tjedna, a po planu restrukturiranja nije učinjeno gotovo ništa, leži ministrovo nezadovoljstvo Upravom HAC-a koju je predvodio Dražen Guštin.