Božićna čestitka /

Ministar Goran Marić čestitao Božić Lidlu: 'Trgovački div je omogućio da Božić umjesto u centre dođe u domove svojih zaposlenika'

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

U svojoj objavi osvrnuo se na odluku trgovačkog lanca da ne rade od 24. do 26. prosinca

23.12.2017.
12:21
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Ministar imovine Goran Marić na svom je Facebook profilu objavio poruku kojom je čestitao Božić - Lidlu.

U svojoj objavi osvrnuo se na odluku trgovačkog lanca da ne rade od 24. do 26. prosinca, što nije uobičajena praksa među ostalim trgovačkim centrima. Svoje oduševljenje odlukom, kako kaže, "moćnog diva" za drugom vrstom marketinške poruke, kojom je umjesto u Lidlove centre i na blagajne, Božiću omogućio da dođe izravno u domove svojih zaposlenika i kupaca. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poruku ministra Gorana Marića prenosimo u cijelosti:

"Trgovac darovao Božić!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački mega-trgovački lanac Lidl sa sjedištem u Neckarsulmu u južnoj Njemačkoj, u jednoj maloj Hrvatskoj, priredio je veliko Božićno iznenađenje svima a naročito svojim zaposlenicima: darovao im je slobodne dane za Božić! 
Ili aktualnim jezikom, darovao im neradni Božić! Tako je omogućio brojnim majkama da Božić i njegove blagdane budu u svojim domovima, sa svojim obiteljima. Da dožive Božić sa svojim osobnim emocijama, susretom sa svojim najdražim sjećanjima na slike Božića.

Naizgled obična vijest, ali samo naizgled! U ovo vrijeme kad se Hrvatska sve manje prepoznaje u mračnom tunelu loših oponašateljskih standarda. Kao da se natječe sama sa sobom u tom udaljavanju od svoje ljudske i kršćanske naravi i tradicije! 
Taj moćni trgovački div koji je u godinu dana, u 2016. ostvario prodaju u visini 64,6 milijarda eura, mogao je zabljesnuti ove dane najblistavijom eksplozijom marketinških poruka, prigodnih akcija, prospekata, svjetlosnih snopova, figura, vinjeta, likova …

A on se odlučio za nešto drugo, drugu vrstu marketinške poruke: Božiću omogućiti, da umjesto u Lidlove centre, umjesto na Lidlove blagajne, dođe izravno u domove svojih zaposlenika i svojih kupaca!

Tako nam je pomogao da se mi u Hrvatskoj barem malo i na kratko odupremo stvarnosti u kojoj i mi sami gubimo osjećaj za stvarnost. Omogućio da se vratimo iz nestvarna prostora u život s njegovim vrijednostima, njegovim značajem i ljepotom kojem mu Božić daje. Da se mnogi vrate u idilu božićnog vremena koje u srediste stavlja Čovjeka koji je preokrenuo svijet i čitavu čovjekovu povijest i vrijednosti ...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paradoksalno, ali točno: poštedio nas od blještavila svojih polica i dopustio da Božić ispuni srca svojih zaposlenika! Iskreno, uz njih, i moje vlastito srce! 
Stoga, sretan ti Božić Lidl ! Menadžeru koji je darovao Božić brojnim hrvatskim domovima!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike