Platio kuhinju 80.000 kuna, pa je čekao godinu dana!

Splitsko Savjetovalište za zaštitu potrošača bilo je bombardirano pozivima građana u 2013. godini. Zaprimili su čak 2.886 poziva korisnika kojima su pomogli konkretnim savjetima.

23.1.2014.
9:22
VOYO logo

''Dali smo ukupno 789 savjeta u vezi s telekomunikacijskim uslugama, a od toga ih se 430 odnosilo na žičanu telekomunikaciju – fiksnu telefoniju, internet, televizije... Problematični su uglavnom bili ugovori sklopljeni preko telefona, na cesti, na štandu u nekom trgovačkom centru i slično. Ljudi nekad nisu ni znali da im je broj prebačen u drugu mrežu ili su im operateri kasnili s prijenosom broja'', rekli su iz splitskog Savjetovališta za Slobodnu Dalmaciju.

Bilo je i puno onih koji su se žalili da ih operater nije obavijestio o istjecanju probnog roka za određenu uslugu, zbog čega su je prisiljeni plaćati iduće dvije godine. Građani su imali i velikih problema s uslugama emitiranja programa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velik broj pritužbi na trgovačke usluge

Na različite prometne usluge stiglo je 38 pritužbi, a dvoje građana prijavilo je Savjetovalištu i pogrebna poduzeća.

''Javio nam se čovjek koji je kuhinju platio 80.000 kuna u jednoj skupoj trgovini namještajem i onda isporuku čekao godinu dana! Osim za namještaj, pritužbe smo mahom primali i za kupnju mobilnih uređaja'', rekli su iz Savjetovališta te dodali da su prošle godine obradili 773 slučaja vezana uz trgovačke usluge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imate li sličnih iskustava, javite nam na vijesti@portal.net.hr.

http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/233671/Default.aspx

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo