''Dali smo ukupno 789 savjeta u vezi s telekomunikacijskim uslugama, a od toga ih se 430 odnosilo na žičanu telekomunikaciju – fiksnu telefoniju, internet, televizije... Problematični su uglavnom bili ugovori sklopljeni preko telefona, na cesti, na štandu u nekom trgovačkom centru i slično. Ljudi nekad nisu ni znali da im je broj prebačen u drugu mrežu ili su im operateri kasnili s prijenosom broja'', rekli su iz splitskog Savjetovališta za Slobodnu Dalmaciju.
Bilo je i puno onih koji su se žalili da ih operater nije obavijestio o istjecanju probnog roka za određenu uslugu, zbog čega su je prisiljeni plaćati iduće dvije godine. Građani su imali i velikih problema s uslugama emitiranja programa.
Velik broj pritužbi na trgovačke usluge
Na različite prometne usluge stiglo je 38 pritužbi, a dvoje građana prijavilo je Savjetovalištu i pogrebna poduzeća.
''Javio nam se čovjek koji je kuhinju platio 80.000 kuna u jednoj skupoj trgovini namještajem i onda isporuku čekao godinu dana! Osim za namještaj, pritužbe smo mahom primali i za kupnju mobilnih uređaja'', rekli su iz Savjetovališta te dodali da su prošle godine obradili 773 slučaja vezana uz trgovačke usluge.
Imate li sličnih iskustava, javite nam na vijesti@portal.net.hr.
http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/233671/Default.aspx