Prva skupina pacijenata koji će biti obrađeni su djeca do 18 godina s listi čekanja za hematologiju, onkologiju i kardiologiju. Dio pacijenata će tijekom sljedećih nekoliko mjeseci biti kontaktirani od strane djelatnika HZZO-a, radi brisanja duplih narudžbi ili preusmjeravanja u druge ugovorne zdravstvene ustanove gdje će prije doći na red, navodi se u priopćenju HZZO-a.
Suradnja svih sudionika u zdravstvenom sustavu
Za rješavanje problema dugog čekanja potrebna je suradnja svih sudionika u zdravstvenom sustavu, pa je uz ovu združenu akciju Ministarstva zdravlja, HZZO-a, svih bolnica širom Hrvatske i svih primarnih liječnika, nužno potrebna suradnja i solidarnost i svih pacijenata, dodaju u priopćenju.
"S obzirom da 20% pacijenata ne dođe na naručenu pretragu, pogotovo u ljetnim mjesecima u doba godišnjih odmora, a možda upravo taj termin čeka netko jako potrebit, lijepo molimo pacijente da svoje narudžbe u bolnicama otkažu na vrijeme ukoliko ne žele ili nisu u mogućnosti doći", apeliraju iz HZZO-a na građane.
Otkazivanje narudžbi
Kako bi olakšali proces otkazivanja narudžbi, HZZO je omogućio otkazivanje narudžbi na dva načina i to telefonskim pozivom na bijeli telefon 0800 79 99 ili slanjem e-mail poruke na otkazivanje@hzzo.hr
Podaci koje će pacijent dati telefonom ili poslati e-mail porukom su: ime i prezime, matični broj osigurane osobe, u koju ustanovu je naručen, na koji postupak je naručen, datum u kojem terminu i broj telefona gdje ga se može kasnije kontaktirati.