Osim na samom Poljudu na kojem je proteklog vikenda održan Ultra Europe festival, velik broj partijanera zadržavao se i oko samog stadiona gdje su uživali u hrani i piću na raznim kioscima koji su bili razmješteni oko stadiona.
Osim kioska s hranom i pićem, pred stadionom u Splitu nalazio se i punkt 'Lost&Found' na koji su posjetitelji Ultre donosili pronađene stvari ili pak došli tražiti izgubljeno. Najviše se 'gubilo' mobitele, među kojima su prednječili mobiteli marke i-Phone, gubile su se i sve vrste kartica: od osobnih karata, do kreditnih, zagubljenih po stadionu, piše Slobodna Dalmacija.
Veliki interes 'ultraša' izazvali su i 'top-up' kiosci, gdje se za novac kupovala čipirana kartica na narukvici koja se prodavala uz proviziju od petnaest kuna, odnosno bez nje ako se transakcija odvijala posredovanjem partnerskih kartičnih kuća. Donji limit za kupnju vrijednosne narukvice bio je pedeset kuna, a najviši – petnaest tisuća kuna. Novac s narukvica koji je eventualno ostao nepotrošen se vraćao.
Prema neformalnim informacijama, na takvu karticu najviše je potrošio Kinez-tajkun, poznati bonvivan, koji je navodno za zakup VIP-zone izdvojio 300.000 eura kako bi u njoj nesmetano uživao sa svojom uobičajenom svitom, ovoga puta pojačanom za 180 mladih ljepotica.