U prostor pilota i kopilota na dvama novim protupožarnim avionima CL-415, koje je Hrvatska platila 62,1 milijun dolara, ulazi voda i zalijeva instrumente, doznaje Jutarnji list.
Hrvatska je avione kupila od kanadske tvrtke Bombardier. Prvi avion stigao je u lipnju prošle godine, a drugi prije mjesec dana. Taj drugi, oznake 811, Ratno zrakoplovstvo nije ni preuzelo jer je prilikom leta od Kanade do Hrvatske oplata aviona oštećena u tuči.
Iako je MORH objavio da će popravak oplate financirati Kanađani, 93. zrakoplovna baza Hrvatskog ratnog zrakoplovstva preko Zapovjedništva za logistiku od Zrakoplovno-tehničkog zavoda traži da se avione popravi u sklopu godišnjeg remonta, što znači na račun Ministarstva obrane.
Načelnik Zapovjedništva za logistiku, brigadir Željko Idek uputio je 26. veljače dopis ZTZ-u u kojem stoji da na zrakoplovima oznake 888 i 811 kroz prozor u prostor pilota i kopilota ulazi voda koja se prelijeva po instrumentima.
Od radnika ZTZ-a traži da se poboljšaju drenažni sustav u kabini u sklopu godišnjih radova.
U stvari, HRZ traži popravak aviona kojima još nije istekla garancija i aviona koji uopće nisu ni preuzeli zbog oštećenja.
Iako je bila predviđena zamjena oplata aviona o trošku Bombardiera, prema informacijama Jutarnjeg lista, u HRZ-u i u nekim krugovima MORH-a smatraju da se oštećenja mogu popraviti bez zamjene oplata.
Izvori Jutarnjeg lista smatraju da pojedinci u Oružanim snagama i Ministarstvu obrane tako žele napuhati vrijednost radova i u svoj džep staviti preplaćeni novac.
Prethodni članci:
arti-201002240602006 arti-201002040798006