KAMPANJA KOJOM SU BRAČKI PUPOLJCI DOBILI BESPLATNI TRAJEKTNI PRIJEVOZ OSVOJILA PRESTIŽNU NAGRADU: / Cijeli svijet je prepoznao njihove vrijednosti

Image
Foto: CTA komunikacije

Međunarodna udruga za odnose s javnošću nagradila je kampanju 'Nešto zbilja važno', koju su proveli udruga Brački pupoljci i CTA komunikacije,

31.7.2020.
10:33
CTA komunikacije
VOYO logo

Kampanja "Nešto zbilja važno" osvojila je nagradu Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), Golden World Awards for Excellence, postavši tako jedna od nekoliko kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom, priopćeno je u petak.

Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci u suradnji s agencijom CTA komunikacije kroz tu se kampanju izborila prošle godine za izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NAGRAĐENA KAMPANJA 'NEŠTO ZBILJA VAŽNO': /

Djeca s teškoćama dobila besplatan prijevoz, a sada je stiglo i vrijedno priznanje

Image
NAGRAĐENA KAMPANJA 'NEŠTO ZBILJA VAŽNO': /

Djeca s teškoćama dobila besplatan prijevoz, a sada je stiglo i vrijedno priznanje

Univerzalno prepoznate vrijednosti

Kampanja "Nešto zbilja važno" nagradu je osvojila u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge, a izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije, Gordan Turković kazao je kako osvojena nagrada znači da je struka potvrdila kako su vrijednost zastupane u kampanji univerzalno prepoznate.

"Više nikad nijednom djetetu s teškoćama u razvoju i njihovim roditeljima ne smije biti uskraćena prilika za normalan život. To će zauvijek ostati nešto zbilja važno", istaknuo je u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najuglednija nagrada u svijetu

Golden World Awards for Excellence je najuglednija nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću.

Kampanja je ranije ove godine osvojila i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, navodi se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo