Agrokor je dugo godina bio za javnost najzatvorenija tvrtka no i to se mijenja.
Kamere RTL-a ekskluzivno su ušle u proizvodnju jedne od najbitnijih tvrtki koncerna onu Jamnice, gdje se proizvodi najači Agrokorov, ali i domaći brand - voda Jana.
Kompanija čak bilježi rast no istovremeno nad njom visi ogroman oblak milijardi kuna jamstava i sudužništva pomoću kojih je Ivica Todorić dolazio do bankovnih kredita kojima je financira rast svoga carstva.
Jamnicu i njegovu Upravu posjetio je naš Boris Mišević.
Jamnica radi punom parom. Tempo se stalno pojačava jer prodaja pića u sezoni raste za 6 puta u odnosu na zimu. Dok izvanredna uprava sanira likvidnost i kreće sa restrukturiranjem Uprava Jamnice poručuje da kod njih posao ide jače nego prije te da drama oko Agrokora uopće nije uteg za njihov biznis.
"Brojke Jamnice su jako dobre. Prodaja Jamnice raste za 5 posto također i proizvodnja. Likvidnost je u redu s obzirom na sve oko Lexa Agrokor detalji oko likvidnosti su već poznati ali sama likvidnost Jamnice nije upitna", izjavio je Marinko Pleština, član Uprave Jamnice d.d.
Jana je ujedno jedan od najačih domaćih izvoznih prizvoda, ali i dvije godine za redom najači hrvatski brand općenito.
Nad hrvatskom vodom koju tržište voli nadvio se ogroman problem jamstava. Tvrtka na leđima nosi više od 30 milijardi kuna jamstava i sudužništava koja su služila za dobivanje skupih kredita Agrokora. Realna vrijednost tvrtke zato je vrlo upitna iako je poslovanje trenutno više nego dobro.
"Jamnica je jedna od najjačih kompanija u Agrokoru, mi zapravo nismo osjetili puno toga lošeg vezanog za sve oko Lex Agrokora", dodaje Pleština.
Jamnica sigurno ide dalje vjerojatno sa svim radncima. No tko će joj biti novi vlasnik? E to je već jedno drugo - sasvim otvoreno pitanje.