Ministra Božidara Kalmetu na terenu vozač vozi u BMW-u 5, M Style. Riječ je o limuzini iz 2008. koja je tada stajala oko 85 tisuća eura, što je, potvrđuju iz čak tri salona, uobičajena cijena za taj automobil. No također ističu kako je u njega ugrađeno oko 50 tisuća eura dodatne opreme.
"Sve je moguće, ali očito je riječ o vozilu u koje je mnogo uloženo. Sama oprema M doplaćuje se oko pet tisuća eura, a ostalo otpada na skupe detalje", otkriva zaposlenik tvrtke koja zastupa BMW u Hrvatskoj. Najjeftiniji komad dodatne opreme u takvom automobilu su tepisi i cijena im je 100 eura, sve ostalo skuplje je od 100 do 1.000 eura.
"Sve ovisi o kupcu, nekad prvi izbor diktira cijene. Ako se uzme izvedba u drvu, ne mogu se uzimati aluminijske lajsne", pojasnio je trgovac skupocjenih automobila za Jutarnji list.
Iako je riječ o astronomski skupom automobilu za jednog ministra, ljubitelji BMW-a izvedbu u kakvoj se Kalmeta vozi nazivaju imitacijom. Razlog za to je činjenica da vozilo vanjskim izgledom podsjeća na puno jači i sigurniji BMW M5. Stoga napominju da je suludo voziti imitaciju kad original stoji svega 20 tisuća eura više.
Iz Ministarstva prometa navode kako je više sličnih automobila u voznim parkovima državnih institucija, a da je Kalmetin nabavljen operativnim leasingom. Dosad je pak otkriven samo jedan skuplji automobil kojim se voze državni dužnosnici, a riječ je Sanaderovu BMW-u 7, čija je cijena bila 4,2 milijuna kuna.
Vezani članci:
arti-201101070028006 arti-201011240757006