"Barbika, a ne baraba" - poručuje slovenski predsjednik Borut Pahor, koji na Instagramu lajkove privlači fotografijama u opuštenom izdanju. "Instagram očito koriste mladi ljudi.
Komunikacija s tim mladim ljudima koji najčešće nisu zainteresirani za politiku i establišment je teška, a ovo je jedan od načina kako ostati u kontaktu s njima, bez iluzije da će društvene mreže i masovni mediji zamijeniti pravi kontakt, licem u lice", izjavio je Pahor.
Američkom predsjedniku Donaldu Trumpu draži je Twitter na kojem često bez dlake na jeziku šalje jake političke poruke. Twitter za međunarodnu komunikaciju koristi i hrvatska predsjednica, a za onu domaću Facebook i Instagram.
Na Instagramu je u pravilu opuštenija i s manje formalnim fotografijama. Na Facebooku Predsjednicu slijedi gotovo 400 tisuća osoba, a neke njezine objave vidi više od milijun i pol ljudi.
"Facebook je Facebook, najpopularnija društvena mreža, ono što je važno je da je Facebook dvosmjerna komunikacija, tako da se na njemu pokušava razviti interakcija s korisnicima", tvrdi Luka Đurić, glasnogovornik Ureda Predsjednice.
I u tome, kažu, stručnjaci, uspijeva."U principu je ona najpopularniji korisnik na društvenim mrežama ima rezultate koje mislim da bi bilo koji političar u regiji poželio. Ima živu publiku i inetrakciju, ljudi prate, lajkaju odobravaju ono što ona objavi", rekao je Krešimir Macan, politički analitičar
No, pravi bi uzor svima mogao biti kanadski premijer Justin Trudeau s ležernim fotografijama koje jasno poručuju da želi raditi za dobro malih ljudi.