Povodom obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog
brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno
tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend
JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u
Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa
svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz
učenje i igru. JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša
na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u
ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Uz prisustvo
moderatorice Anđe Marić, koja je pročitala
nekoliko ulomaka iz svoje knjige „Afra“, koja govori o
samopouzdanju, prijateljstvu i prihvaćanju različitosti,
okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay
pakete.
„Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela
sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama,
učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja
u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak,
odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu
biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću
sreće i zadovoljstvo.“ – izjavila je gospođa Nediljka Dokozić,
vlasnica JumpingClay franšize u Hrvatskoj.
Prostorija za druženje djece u bolnici ukrašena je veselim i
šarenim glinenim likovima izrađenim od posebne JumpingClay gline,
a za djecu je bila organizirana i interaktivna radionica tijekom
koje su se, uz stručno vodstvo zaposlenika JumpingClaya, mogli
okušati u izradi različitih maštovitih kombinacija. Djeca su sa
znatiželjom pristupila ovoj veseloj igri, okušavajući se tako u
izradi različitih formi uz savršeni materijal JumpingClay gline
koju karakterizira elastičnost i bogata paleta boja, kao i
prirodno sušenje. U opuštenoj atmosferi prostorije za druženje,
djecu je JumpingClay glina odvela na magično putovanje u kojem su
izrađivali vlastite igračke i barem nakratko oživjeli svijet
mašte. Upotreba JumpingClay gline s kojom se rado igraju djeca,
ali i odrasli, potiče inovativnost, pospješuje koncentraciju te
razvija samopouzdanje, inteligenciju i umjetničke vještine.
„Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u ovoj hvalevrijednoj
akciji. Sretan sam što je sve prošlo u najboljem redu, pogotovo
zbog naših malih pacijenata koji su u ovome najviše uživali.“ –
istaknuo je prof. dr. sc. Miroslav Harjaček, pedijatar,
predstojnik Klinike za pedijatriju KBC-a Sestre
Milosrdnice.
Uz Mangold d.o.o., zastupnika za JumpingClay Master franšizu za
Hrvatsku, partneri su na ovom projektu i njemački brendovi
Sterntaler, Goki te Feuchtmann GmbH; Mozaik knjiga – jedna od
vodećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, Maraska d.d., koja je djecu
obradovala sokovima čija su pakiranja ukrašena Disneyjevim
likovima, te tvrtka Pravo Zdravo d.o.o. iz Zmijavaca, koja se
bavi proizvodnjom prirodnih i zdravih sokova od voća i
povrća.
Više o JumpingClay glini i radionicama saznajte na
jumpingclay.hr.
Obilježena godišnjica uspješnog poslovanja brenda u Hrvatskoj i regiji