Za najobećavaniji most sve je spremno. Potpredsjednik Vlade Branko Grčić sa obilaska terena poručuio je da su sve pripremne faze gotove. Most sa dvije trake trebala bi financirati Europska Unija.
"Nadam da bi na samo proljeće trebala krenuti i sama izgradnja. Osiguran je novac. Studija utjecaja na okoliš je gotova", poručio je potpredsjednik Vlade Branko Grčić.
No HDZ to vidi kao predizborni trik. Željko Reiner Vladu proziva da je tijekom cijelog mandata za most govorila kako je besmislen.
"Kako su se približili izbori, shvatili su kako u 10. izbornoj jedinici mogu nešto uhvatiti ako obećaju Pelješki most i odjednom su postali veliki zagovornici Pelješkog mosta", kaže Željko Reiner, član predsjedništva HDZ-a.
No sablasno gradilište svjedočilo je mnogim izbornim obećanjima gradnje koja se nikad nisu ostvarila.
Bivši premijer Ivo Sanader ondje je dva puta otvarao radove 2005. i 2007. Gradnju je obećavala i bivša premijerka Jadranka Kosor, a sada i Milanovićeva Vlada.
"Dakle, ovo nije nikakvo izborno i preizborno obećanje. Ono što pričamo već 6 mjeseci je da mi radimo po proceduri koja je ista u Njemačkoj ili Poljskoj. Procedura je završena, novac osiguran, samo se sada radi o visini financiranja", kaže ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić.
Hajdaš kaže da je Vlada osigurala 330 milijuna za cestovno povezivanje. No HDZ poručuje da će most nakon izbora početi graditi odmah. Bez novca Unije i to sa četiri trake.
"To je četverotračni most koji će do izgradnje autoceste kroz prostor BiH biti sastavni dio autoceste prema Dubrovniku", poručuje HDZ-ov Branko Bačić.
HDZ poručuje da će iskoristiti i novac iz fondova, ali za gradnju nastavnih cesta na Pelješcu.