Upitali smo ga – zašto jednostavno nije postao pripadnik zlatne mladeži kad je imao zahvalne temelje za takav izbor? Njegov je otac, podsjetimo, građevinar i milijunaš Ivan Rimac. No, Mate nije zapio novac svojih roditelja, nego ga je upotrijebio za proizvodnju najbržeg električnog automobila na svijetu i postao prvi izvoznik automobila u povijesti Hrvatske. Znači li to prekretnicu u industrijskoj slici naše zemlje? Prema onome što nam je ispričao u Intervjuu tjedna – nikako. Ne podržavaju ih banke, ali ni država.
"Financije su najveća prepreka. S tehnološke nam strane ide dobro – imamo pet svjetskih rekorda koji to potvrđuju. Ali ako pogledamo kako se to radi u Tesla Motorsu ili Fiskeru, to je druga priča. Američka je vlada odlučila da je automobil na električni ili alternativni pogon strateški interes Amerike. I ona direktno podržava takve inicijative s osam milijardi dolara za takve projekte. Tesla je dobio 465 milijuna, a Fisker više od 500 milijuna dolara, dok mi nismo dobili ništa", objašnjava mladi inženjer.
O borbi za o(p)stanak njegove inovativne firme u Hrvatskoj, pročitajte više u četvrtak u podne.