Prema podastrtom 'Izvješću o troškovima (rashodima) izborne promidžbe u razdoblju od 15.10. do 31.10. 2015. godine' koalicija s SDP-om na čelu imala je ukupne prihode u iznosu od 13.795.334,54 kune, dok su rashodi bili manji za spomenutih 12,50 kuna ili precizno 13.795.322,04 kuna.
Većinu novca dali iz vlastitih sredstava
Iz izvješća je vidljivo kako je većinu novca - 11.239.878,46 kuna - za financiranje izborne promidžbe SDP osigurao iz vlastitih sredstava. Prihodi od donacija bili su 82.483,10 kuna. Pravne osobe dale su im 13.100 kuna u novcu te 6.898,10 kuna u obliku proizvoda i usluga.
Ukupno su imali 179 donatora, što pravnih, a što fizičkih osoba među kojima je najveću donaciju dala tvrtka Hvar d.o.o. - 10.000 kuna. Ostali su se 'isprsili' iznosima u rasponu od 20 pa do tisuću kuna.
Popravak imidža službeno platili 837.120 kuna
Iz izvješća se vidi i koliko je SDP, odnosno koalicija Hrvatska raste, platila usluge američkog PR-stručnjaka češkog porijekla Alexa Brauna za kojeg se tvrdi da je najzaslužniji što je od proljeća naovamo izvukao SDP iz ponora lošeg rejtinga, 'ispeglao' imidž Zoranu Milanoviću te osmislio predizbornu strategiju neočekivano dovevši u izbornom finišu SDP-ovu koaliciju u ravninu s onom HDZ-ovom.
Braunova konzultantska tvrtka Penn, Schoen & Berland sa sjedištem u Londonu bila je za svoj posao plaćena 83.712,75 kuna po svakoj od deset izbornih jedinica, što je sveukupno 837.120 kuna, a s PDV-om se penje do milijun kuna. Reklamnoj agenciji Bruketa&Žinić OM d.o.o. SDP je platio 70.035 kuna po izbornoj jedinici, odnosno nešto više od 700.000 kuna bez PDV-a.