Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) postupkom jednostavne nabave 18. je lipnja od tvrtke DA FILM d.o.o. naručio 12 spotova s ciljem promicanja cijepljenja protiv covida-19.
Nabavu spotova svojim je potpisom autorizirao ravnatelj HZJZ-a doc. dr. sc. Krunoslav Capak, prim. dr. med., a oni će Zavod koštati 162.500 kuna (PDV je uključen u cijenu).
Hrvatski glumac i redatelj Dejan Aćimović vlasnik je tvrtke DA FILM, piše Slobodna Dalmacija.
Prema podacima iz poziva na dostavu ponuda, svaki od 12 spotova trajat će 15 sekundi, a emitirat će se na televizijskim programima i društvenim mrežama.
U spotovima bi se trebale pojavljivati osobe iz javnog života Republike Hrvatske, a spotovima će se građane poticati na cijepljenje.
Poruke iz spotova bit će usuglašene s glavnom porukom kampanje "Misli na druge, cijepi se!", a HZJZ će odobriti svaki scenarij svakog spota.