Turizam i korona /

Ima li ipak nade za turističku sezonu? Ključan faktor mogao bi biti - automobil

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Povoljna epidemiološka slika Hrvatske potencijalno će privući veći broj stranih gostiju

3.5.2020.
9:11
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Jadran je popularna destinacija i prvi izbor za ljetovanje većini Slovenaca, Mađara i Poljaka, ali i Česim, Njemcima i Austrijancima. Usprkos potpunoj zatvorenosti države, čak ni Talijani nisu u potpunosti odustali od te ideje.

S obzirom da je epidemiološka slika u Hrvatskoj trenutno poprilično dobra, nešto bi se ipak moglo dogoditi u turističkoj sezoni, piše Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To i činjenica da se do nje može automobilom daje prednosti koje bi mogle donijeti određeni promet u drugom dijelu sezone iz Njemačke, budući da je upozorenje tamošnje vlade o putovanjima u inozemstvu na snazi do 14. lipnja. Ali, od tri milijuna Nijemaca koji su lani bili kod nas, gotovo 1,5 milijuna došlo je u kolovozu i kasnije. Ako se tada bude moglo putovati i ako nas posjeti polovina od lanjskog broja, dio ćemo sezone spasiti", izjavio je šef HTZ-a za Njemačku Romeo Draghicchio.

Što se tiče vikendica i zakupljenih kamp-parcela u Hrvatskoj, na Slovence otpada čak 110.000. Slovenci svakako planiraju doći, ali bilo bi nezahvalno brojke uspoređivati sa rekordnih 11 milijuna noćenja u prošloj godini, objasnila je direktorica slovenskog ureda HTZ-a Metka Bradetić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slična je situacija sa Poljskom i Mađarskom, dok ugostitelji puno nade polažu u Austrijance.

"U slučaju otvaranja granica, Hrvatska će za Mađare biti i inozemna destinacija broj jedan", poručla je Ivana Herceg, direktorica HTZ-a u Mađarskoj.

Najnovije prognoze govore da će češki turisti najprije krenuti u Austriju i Slovačku, a onda i u Hrvatsku i još neke zemlje. Španjolska, Francuska i Italija nisu na popisu, otkrio je HTZ-ov direktor za Češku Dubravko Miholić.

Čini se da je najvažniji faktor, uz stabilnost epidemiološke slike, pristup automobilom. To potvrđuje Kristijan Staničić iz nacionalne turističke organizacije koji usprkos krizi s "blagim optimizmom gleda prema ljetu" te spominje moguće promocije na "bliskim tržištima dostupnim automobilom", piše Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo