turistička sezona /

Iako je Njemačka stavila Istru u crvenu zonu, Istrani su zadovoljni s brojkama: 'Predsezona će definitivno biti usporena'

Gost RTL-a Danas bio je predsjednik udruženja turističkih agencija Boris Žgomba

3.4.2021.
18:50
VOYO logo

Istrani su zadovoljni brojem gostiju koji na uskrsni vikend boravi na poluotoku. Otvoreno je oko 50 hotela i 30 kampova, a u njima je trenutačno oko 15 tisuća gostiju, odnosno otprilike 50 posto u odnosu na brojke prije pandemije.

Iako je Njemačka vratila Istru u crvenu zonu gotovo polovina tih gostiju dolazi iz Njemačke. Od ostalih turista prevladavaju Hrvati i Slovenci, a broj dolazaka općenito premašuje broj odlazaka. 

Image
SVI U KARANTENU NAKON POVRATKA /

Cijela Hrvatska je 'u crvenom': Njemačka i Istru i Bjelovarsko-bilogorsku županiju proglasila rizičnima

Image
SVI U KARANTENU NAKON POVRATKA /

Cijela Hrvatska je 'u crvenom': Njemačka i Istru i Bjelovarsko-bilogorsku županiju proglasila rizičnima

Gost RTL-a Danas bio je predsjednik udruženja putničkih agencija Boris Žgomba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Svakako brojke s obzirom na okolnosti u kojima živimo, svi znamo gdje smo i gdje su naša tržišta, to su europske zemlje, s brojem zaraženih, svakako možemo proglasiti dobrim u ovom trenutku. Naravno da smo očekivali više, ali to je s obzirom na današnje okolnosti vjerojatno nemoguće. Predsezona će definitivno biti usporena, to je i više nego jasno, ona je počela usporena, s Uskrsom koji je nekako i simbol dolaska u sezonu, međutim evidentno je da taj veliki val epidemije ide naprijed, a u jednom trenutku kad počne padati, procjenjujemo da će to biti krajem petog mjeseca i u šestom mjesecu, istovremeno će se podizati brojke gostiju u Hrvatskoj i mislim da ukupno gledajući, pred nama je jedna dobra turistička sezona koja će početi malo kasnije nego inače'', rekao je Žgomba.

Sada se moraju, kaže Žgomba, svakako pojačati PR aktivnosti. ''Ovo što je izvrsno napravila hrvatska Vlada s Ministarstvom turizma da u Hrvatsku mogu ući gosti ako su preboljeli Covid, ako su cijepljeni i ako imaju antigenske testove, u tom momentu je izvrsna stvar, međutim nije dovoljno da samo mi to znamo. Naravno, nego to moraju znati i naši gosti i svi potencijalni klijenti, države iz kojih gosti dolaze. Prema tome, HTZ i oni koji mogu doprinijeti iz PR aktivnosti moraju činiti maksimum da bi danas išli u tom smjeru''. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Više nego evidentno, mi ulazimo u jednu veliku konkurentsku dinamičnu borbu sa svim euromediteranskim zemljama. Razlika između prošle godine i ove, evidentno je da smo prošle godine bili jedini na tržištu koji se otvorio, a ove godine će biti sasvim sigurno cijeli euromediteranski prostor kad i mi budemo. To će biti jedna borba za svakog gosta, ona je počela i sad se odvija, ali kako bude išlo sa završetkom pandemije i početkom jačeg turističkog tijeka tako će se i ona pojačati. Bit će tu potrebno ne samo govoriti o cijenama, nego i ostalom. Vezano za perspektivu i procjenu, to je apel, nemojmo se vodit dnevnim vijestima i tako promišljati za cijelu sezonu. Mislim da smo na dobrom putu, samo trebamo ustrajati'', zaključio je Žgomba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo