KONTRA SVEGA /

I na štakama i s malom djecom, otok se digao na noge i svaki dan blokira trajektno pristanište od 3,5 milijuna eura. Imaju i razlog!

Trajektima neće dopustiti pristajanje dok se ne izgradi nova servisna cesta koja bi išla iznad mjesta i bila pogodna i za teža dostavna vozila. Cestu od novog pristaništa do samog mjesta mještani su nasipali 1972. godine i kažu da ima samo 3 centimetra asfalta

2.2.2024.
23:22
VOYO logo

I po kiši i po vjetru starci se svakodnevno na Kapriju prevoze malim električnim trokolicama, prosvjeduju svaki dan i blokiraju novo trajektno pristanište koje je stajalo gotovo 3,5 milijuna eura. Ne žele da u njega preseli brzobrodski promet jer im je to predaleko, ali ni trajektni jer ne daju da se na otoku bez automobila uskom cestom uz mjesnu uvalu voze teški kamioni.

I na štakama i s malom djecom, mještani Kaprija već 11 dana dva puta dnevno dolaze pred trajekt u novo trajektno pristanište koje je na kraju mjesta i ne daju mu da pristane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brze brodove ne daju iz centra jer mahom starije stanovništvo ne može pješačiti do novog pristaništa.

"Ja imam troje male dice i nama je ovo nezgodno ovamo dolazit, ali najgore je starijim ljudima. Stvarno, to je tužno da se nema sluha za najnemoćnije mještane", kaže Livia Mudronja koja spada među rijetke mlađe mještane budući da je na ovom otoku 80 posto stanovništva starije od 70 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trajektima neće dopustiti pristajanje dok se ne izgradi nova servisna cesta koja bi išla iznad mjesta i bila pogodna i za teža dostavna vozila.

Image
usijani otok /

Pobuna u Kapriju! Otočani tijelima brane dolazak trajekta na novu lokaciju!: 'Prosvjedovat ćemo svaki dan'

Image
usijani otok /

Pobuna u Kapriju! Otočani tijelima brane dolazak trajekta na novu lokaciju!: 'Prosvjedovat ćemo svaki dan'

Čemu služi trajektno pristanište?

"Pa valjda zato da tu dođu kamioni s nekakvim robama. Konkretno recimo, građevinski materijal ili drva. I kad nama to dođe, ovdje se mora iskrcati i onda ćemo karijolom polako po dva kilometra to razvlačiti", smatra Igor Radovčić.

Postojeća cesta uz obalu je uska, bez mogućnosti za mimoilaženje čak i manjih vozila, a kako je riječ o "mekoj" podlozi mještani napominju kako su tu već propali kamion i bager. Cestu od novog pristaništa do samog mjesta mještani su nasipali 1972. godine i kažu da ima samo 3 centimetra asfalta. Iz Grada Šibenika poručuju da je ona dostatna za promet koji se odvija na Kapriju, ali da su je spremni na pojedinim dijelovima proširiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ispod toga su u moru tri kabla struja, telefon i voda. To nema logike. Oni ne mogu, da i prošire tu cestu, nisu dobili ništa. Ostao je stari put koji je opasnost. Je li vi znate da tu ljeti u jednoj turi broda dođe 400 do 500 ljudi?" komentira mještanka Alma Tucelj. Ne žele ni da se staro pristanište potpuno prepusti nautičarima jer nitko ne kontrolira onečišćenje velike mjesne uvale.

"Ovdje ima bova puno više nego što je dozvoljeno i netko ubire te novce", kaže Zdravko Rezić. Pisali su više peticija i pokušali razgovarati s odgovornima pozivajući se na dana obećanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gradonačelnik je u Vijećnici rekao: „Novac europskih fondova nećemo dobiti ukoliko Grad Šibenik ne obezbjedi pristupni put za novo trajektno pristanište", podsjeća Miro Radovčić.

Ministar Oleg Butković i župan Marko Jelić su poručili kako su država i Županija spremne sufinancirati novu zaobilaznu cestu. Odgovor Grada Šibenika očekuju u ponedjeljak, kada će i prosvjedovati ispred gradske uprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo