Danas je na obali zagrebačkog jezera Jarun, na terasi kultnog
kluba Aquarius, službeno najavljena nova sezona najveće
regionalne poslovne utrka HT B2Run. Četiri HT B2Run utrke ove će
se, pete godine za redom trčati u četiri hrvatska grada – Splitu
(25.4.), Rijeci (23.5.), Osijeku (12.6.) i Zagrebu (3.10.). Do
sada je, prethodnih godina, utrku istrčalo više od 8.500 trkača
iz više od 500 domaćih i stranih kompanija s adresom poslovanja u
Hrvatskoj, a na današnjoj tiskovnoj konferenciji najavljeno je
kako se ove godine očekuje 10.000 i više trkača u spomenuta
četiri grada!
Utrku su simbolično, na Međunarodni dan žena, predstavile upravo
žene - predstavnice najuspješnijih hrvatskih (trkačkih) kompanija
HT, GRAWE i HEINEKEN Hrvatska uz organizatoricu HT B2Run poslovne
utrke te ravnateljicu zagrebačke Osnovne škole Bartol Kašić
istaknuvši kako se upravo ovaj sportski događaj pokazao kao
„učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva
zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje
zaposlenika na usvajanje zdravih životnih
navika kako bi
lakše svladavali privatne i poslovne izazove“.
Prema riječima Danijele Somek, članice
organizacijskog odbora utrke, ove se godine HT
B2Run utrke od onih prethodnih razlikuju po brojnim
novostima:
„Hrvatska poslovna B2Run utrke od ove je godine dio
međunarodne B2Run obitelji čime se upisala na globalnu trkačku
mapu svijeta, dobila novi vizualni koncept, a promijenjen je i
sam naziv utrke u „HT B2Run“. Ovime će naši trkači u Splitu,
Rijeci, Osijeku i Zagrebu trčati pod istim nazivom kao i više od
250 000 sudionika iz jedanaest svjetskih država. Od ove
godine utrku može trčati svatko tko je zaposlen i
stariji od 18 godina. Otvorili smo priliku za nove trkače u novim
kategorijama poput Obrta i Udruga odnosno Klubova. Naravno,
niti ove godine neće izostati odličan zabavni program nakon
utrke!“.
Uz
istaknuto utrku ove godine od prethodnih razlikuje i njen
humanitarni karakter. Naime, upravo zahvaljujući glavnom partneru
utrke HT-u, ove godine svi će trkači – sudionici svojim „trkačkim
vremenom“ učiniti dobro djelo. Humanitarnu notu HT B2Run utrke
predstavila je Nina Išek Međugorac, direktorica
korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma:
„Trčanje utječe na naše osjećaje i razmišljanje; pomaže nam
vratiti fokus, umanjiti stres i popraviti raspoloženje. I baš
zato želimo da što veći broj ljudi dođe na utrku i napravi nešto
dobro za sebe. No, ovaj put smo u utrci vidjeli priliku da
sudionici naprave nešto dobro i za širu zajednicu. Stoga smo
uveli natjecateljski element koji dodatno motivira ljude da
sudjeluju i pomognu svom gradu da pobijedi. Naime, ideja je da
mjerimo najbrže prolazno vrijeme svih trkača u sva četiri grada,
a u gradu koji pobijedi HT će provesti program digitalnog
opismenjavanja lokalnog stanovništva. U današnje vrijeme
tehnologija mora biti svima jednako dostupna i razumljiva, a ovim
projektom ćemo mnogima učiniti život boljim, lakšim i
kvalitetnijim.“
I ove godine je uz HT B2Run utrku osiguravajuće društvo GRAWE
koje dugi niz godina promovira trkačku kulturu među
zaposlenicima, poslovnim partnerima i javnosti.
«B2RUN utrku podržavamo od samog početka zato što su
vrijednosti i ciljevi u skladu s našom inicijativom PoKRENI koju
provodimo već 5 godina i kojom nastojimo podići svijest o
nužnosti uvođenja zdravih navika radi poboljšanja kvalitete
života. Kroz inicijativu nastojimo pokretati sve one koji se još
nisu okušali u trčanju, ali i potaknuti trkače da oni sami svojim
iskustvom, primjerom i motivacijom pokrenu nove trkače u svojoj
okolini. Kada to preslikamo na pokretanje unutar ureda, timova
ili cijele organizacije vidimo priču koju priča B2RUN. I zato
pozivamo sve rekreativce i zagrižene trkače da u svojoj radnoj
okolini pokrenu što više kolega i pretvore tim na poslu u ekipu
na stazi», istaknula je Sanja Gržetić,
voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing
GRAWE Hrvatska d.d..
HT B2Run poslovnoj utrci ove se godine pridružuje i globalni
brend Heineken 0.0. Kao službeno pivo HT B2Run utrke, Heineken
0.0 će se pobrinuti za rehidraciju trkača . Nakon utrke za sve će
trkače biti organiziran zabavni program na kojem će se moći
osvježiti uz Heineken 0.0 i originalan Heineken.
„Osim popularnosti trčanja i zdravog načina života, raste i
popularnost prirodnih bezalkoholnih pića, pa naš Heineken 0.0 sa
svojih 0.0% alkohola, samo 69 kalorija i kvalitetnim sastojcima
smatramo idealnim osvježenjem za sve trkačice i trkače. Veseli
nas i uključivanje naših zaposlenika kojima će B2Run biti još
jedna prilika da se rekreiraju, ali i dobro zabave“,
izjavila je Romina Ivančić, direktorica Sektora
za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN
Hrvatska.
Uz brojne poslovne subjekte utrku HT B2Run trče i predstavnici
brojnim društveno važnih institucija i organizacija. Jedna od
takvih jest i Osnovna škola Bartola Kašića iz
Zagreba čija je ravnateljica, ujedno i kapetanica trkače ekipe,
Dijana Kopčić odlučila „uzeti stvar u svoje
ruke“ i prošle godine svoje kolege učitelje i zaposlenike
prijavila na zagrebačku utrku:
„Cilj prijave na ovu utrku bio je podići svijest o zdravom
životu u kolektivu, ali i primjerom pokazati našim učenicima kako
su kretanje i tjelesna aktivnost izuzetno važni za zdravlje,
fizičko i psihičko. Također smo htjeli djecu i odrasle
potaknuti da što više vremena aktivno provode u prirodi vjerujući
kako će samim time rad i učenje biti uspješniji i lakši. Voljeli
bismo svojim primjerom motivirati i druge škole da se prijave
kako bi trčanje i kretanje što većem broju ljudi i djece postalo
dio svakodnevnog života.“
Tijekom tiskovne konferencije otkrivena je i nova, zagrebačka
lokacija. Utrka HT B2Run ove će se godine trčati na zagrebačkom
jezeru Jarun! Podsjetimo, utrka se do sada trčala u sklopu i
uokolo Zagrebačkog velesajma.
Na samom kraju okupljanja Nina Išek Međugorac, direktorica
korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma, svim je
sudionicama HT B2Run tiskovne konferencije darovala posebno
dizajnirane HT magenta trkače tenisice i time pred svoje
„poslovne“ kolegice postavila još jedan izazov – da osobno istrče
ovu najveću i najpopularniju poslovnu utrku u Regiji.
Prijave za HT B2Run utrku otvorene su na Internet adresi www.b2run.hr. Prva je na rasporedu
utrka u Splitu, najavljena za 25. travnja, a prijave se zatvaraju
29. ožujka!