HRVATSKI TURIZAM I DALJE U PLUSU: /

U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

U dosadašnjem dijelu turističke godine Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja.

6.8.2018.
12:00
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka (rast od 6%) i 56,3 milijuna noćenja (rast od 6%). Od toga su strani turisti ostvarili 9,8 milijuna dolazaka (rast od 6%) i 49,8 milijuna noćenja (rast od 6%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 7% te u noćenjima za 6%.

„Iznimno sam zadovoljan dosadašnjim tijekom turističkog prometa, u srpnju ove godine ranije smo ostvarili milijun noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo. U tijeku su kampanje na jedanaest svjetskih tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španjolske na kojima promoviramo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam te aktivni odmor. Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše i to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i MarijaMandžukića, Donji Miholjac i DomagojaVidu, Zadar i LukuModrića, Omiš i IvanaPerišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i DejanaLovrena, itd.“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar turizma GariCappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.

„Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta. Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija“, poručio jeministar Cappelli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo