"HRVATSKA JE GUBLJENJE VREMENA": /

HTZ se brani, ali netko je tu ipak gadno zabrljao

Image
Foto: Screenshot
15.2.2016.
22:11
Screenshot
VOYO logo

Naime, HTZ je na Facebooku i Instagramu objavio post u kojem je uz prirodne ljepote Hrvatske napisao:

"Before you visit Croatia you should know…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Croatia will waste your time

Deciding which of the 8 National parks is your favorite!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prijevodu:

"Prije nego posjetite Hrvatsku, trebali biste znati...

Zbog Hrvatske ćete gubiti vrijeme (ili Hrvatska je gubljenje vremena)

Dok odlučite koji vam je od 8 nacionalnih parkova najdraži!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dok iz Hrvatske turističke zajednice brane svoj post koji je dobio gotovo tri tisuća lajkova, a šeran je više stotina puta, riječima da su "posegnuli za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su se pokazale ključnima na društvenim mrežama", ipak je očigledno da donekle stoje primjedbe brojnih korisnika koji su se pobunili zbog lošeg prijevoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTZ kaže da je riječ o "provokativnim tehnikama" ne bi li se privukla pozornost turista. Ipak, spretniji bi prijevod bio "You will spend a lot of time deciding..:" ili "You will waste a lot of time deciding...", koji bi zadržao negativnu konotaciju koja se željela postići, uz bolji prijevod.

"Treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama"

"Cilj naših aktivnosti na društvenim mrežama je skrenuti pozornost na hrvatske destinacije i turističke proizvode, odnosno na Hrvatsku kao poželjnu turističku destinaciju u cjelini. Možemo se složiti da u vrlo konkurentnom okruženju nije jednostavno privući pozornost koristeći samo uobičajene alate, već ponekad treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su se pokazale ključnima na društvenim mrežama. Podsjećam kako smo slične postove kreirali i tijekom kampanje za SuperBowl, za što je u konačnici HTZ i dobio međunarodno priznanje City Nation Place Award u kategoriji 'najbolje korištenje društvenih mreža'", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić za RTL.

"Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija osnovana radi stvaranja i promicanja identiteta, odnosno ugleda hrvatskog turizma. Upravo zbog toga i provodimo aktivnosti na društvenim mrežama usmjerene na informiranje korisnika, odnosno izazivanje emotivnih reakcija kod istih. Svrha predmetnog posta bila je, na kreativan i originalan način, skrenuti pozornost na velik broj nacionalnih parkova u Hrvatskoj. Da smo u tome i uspjeli pokazuje statistika objavljenih postova.

Naime, na Facebooku je do ovog trenutka post imao doseg veći od 100 tisuća te je ostvario gotovo 2 tisuće lajkova, a podijeljen je 362 puta. Na Instagramu je post ostvario 1300 lajkova s tendencijom daljnjeg rasta na obje navedene društvene mreže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodajmo kako su komentari na predmetni post odlično prihvaćeni od strane naših inozemnih fanova te s njihove strane nisu zabilježeni negativni komentari. Neki od primjera spomenutih su: "So true", "Just found your amazing page and really wanted to share a couple of my photos from my holiday in your beautiful country last year" i drugi", pojašnjavaju iz HTZ-a u priopćenju.

Image
HTZ PREDSTAVIO SEKSI NOVI SPOT: /

"Hrvatska je puna života" - a što vi kažete?

Image
HTZ PREDSTAVIO SEKSI NOVI SPOT: /

"Hrvatska je puna života" - a što vi kažete?

Damn you autocorrect!

S druge strane, hrvatski korisnici imali su prilično negativne komentare. Izdvojili smo neke od njih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ponekad se možeš poigrati riječima da ispadne simpatično, ali ovo je glupo"

"Damn you autocorrect!!!"

"Javljam se za BESPLATNO prevodenje na engleski za ubuduce, pustite google translate na miru! Najveca sramota je sto ovaj status i na Fb i twitteru JOS nije obrisan! Ili je gotovo radno vrijeme Turisticke zajednice za danas??"

nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike