Oni pokreću i mijenjaju Hrvatsku, provode digitalizaciju i shvaćaju važnost četvrte industrijske revolucije. "Digital Shaper može biti netko iz javnog sektora, može biti neki start up, mož biti osoba koja je svojim medijskim nastupom inspirirala druge, iz raznih vidova društva i sektora.
Glavno je da je to javno djelovanje doprinijelo samoj digitalizaciji. To nije samo tehnološki razvoj nego i društveni i ekonomski", tvrdi Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404. Digitalna ekonomija raste čak sedam puta brže od ostatka ekonomije. Zbog toga bi se u Europskoj uniji do 2020. trebalo otvoriti čak 4 milijuna novih radnih mjesta.
"Imamo jako puno ekonomskih istraživanja koja nam pokazuju da digitalna transformacija omogućava i veće stope zasposlenosti, brži rast BDP-a, veći rast produktivnosti, dakle to bi bili onako čisto ekonomski pokazatelji koji se poboljšavaju ukoliko društvo omogućuje digitalnu transformaciju", tvrdi Maruška Vizek, ravnateljica Ekonomskog instituta.
Korak s digitalnom transformacijom hvata i Hrvatska. I to zahvaljujući Digital shaperima, koji se bore i za puno kvalitetniji život građana. "U vidu rješenja koja su vezana za pametne građane, u smislu javnih usluga koje se digitaliziraju. Dakle, vi na svim životnim frontovima možete se susresti s benefitima koje omogućava digitalna transformacija", tvrdi Vizek.
Važnost digitalne transformacije prepoznao je i RTL, koji taj proces već provodi, ali i organizira konferenciju Digital Shapers na kojoj će 30. studenog, žiri sastavljen od vodećih ljudi hrvatskog biznisa, izabrati i Digital Shapera godine.