u iščekivanju /

Hoće li se Hrvatska sutra zacrvenjeti? Ako da, turistički stručnjaci predviđaju da ćemo izgubiti oko sto milijuna eura

Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

U tom slučaju najgore će proći touroperatori i agencije, jer je rujan i posezona vrijeme kada bi upravo oni trebali napraviti veći dio prometa

25.8.2021.
8:45
Goran Kovacic/PIXSELL
VOYO logo

Sve oči turističkog sektora u zemlji uprte su u četvrtak kada se očekuje nova karta ECDC-a. S obzirom na broj novooboljelih od koronavirusa za očekivati je da će se Hrvatska nakon pet tjedana u narančastoj boji naći u crvenoj.

Ako se to i dogodi turistički stručnjaci poručuju da to neće biti dramatično i kaotično kao prošle godine kada se doslovno od 18. kolovoza događao egzodus kolona turista na izlasku iz zemlje te da se veći dio turističkog sektora već pripremio na tu mogućnost i smatraju da će svaki promet u rujnu biti bonus na već odlično odrađen dio srpnja i cijeli kolovoz, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upućeni tvrde kako je ovogodišnja situacija na turističkom tržištu bitno drugačija od prošlogodišnje, jer je ogroman broj gostiju cijepljen ili je već prebolio koronu za što imaju covid putovnicu kao uvjet ulaska u zemlju.

Image
iznenađenje za sve /

Ravnatelj Instituta za turizam za RTL: 'Turistička sezona nas je iznenadila. Ove brojke nismo mogli predvidjeti'

Image
iznenađenje za sve /

Ravnatelj Instituta za turizam za RTL: 'Turistička sezona nas je iznenadila. Ove brojke nismo mogli predvidjeti'

Stoga nikakvog posebnog zatvaranja neće biti, jer više od pola turističke Europe je već duže od mjesec dana u crvenoj ili tamnocrvenoj zoni, a život kao i turizam ipak i tamo funkcionira, ali uz posebne mjere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako se to i dogodi ovog četvrtka, mislim da neće biti nekih masovnih odlazaka, ali otkazivanja će biti. Nitko ne može znati koliko bi Hrvatska dolaskom u crveno mogla izgubiti od turizma u rujnu, možda čak i pola očekivanog i već rezerviranog prometa. Financijski gledano, odlazak u crveno mogao bi nas koštati gubitka i do sto milijuna eura već prodanih aranžmana u zemlji ako se oni otkažu radi ukidanja ili smanjenja letova ili novih uvjeta prilikom povratka gostiju" rekao je jedan turistički djelatnik iz Zadarske županije.

U tom slučaju najgore će proći touroperatori i agencije, jer je rujan i posezona vrijeme kada bi upravo oni trebali napraviti veći dio prometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo