Digitalna transformacija jedna je od ključnih tema moderne ekonomije. Kako bi pokazao dobar primjer digitalne transformacije i omogućio edukaciju u svim njenim aspektima, RTL pokreće platformu Digital Shapers čiji je vrhunac konferencija 30. studenoga u Zagrebu. Henning Tewes, predsjednik uprave RTL-a, u intervjuu za Večernji list govorio je o blagodatima digitalne transformacije u svim sferama društva i projektu.
"Pokretanjem ovog projekta želimo dati doprinos raspravi o digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj. To je cjelogodišnji projekt koji ćemo okruniti konferencijom 30. studenoga. Ono što mi pokušavamo jest uspostaviti platformu kojoj će se pridružiti ostale tvrtke.
Želimo istaknuti dobre primjere iz Hrvatske, a dovodimo i neke sjajne međunarodne govornike od kojih možemo učiti i s kojima se možemo povezati.", kazao je Henning Tewes.
Predsjednik uprave RTL-a rekao je kako digitalna transformacija na televizijsku industriju utječe na način da je porast videa na internetu stvorio dvije potpuno nove kategorije sadržaja za korisnike.
"Radi se o kratkom videu na internetu koji je besplatan. To je uglavnom YouTube, iako i Facebook raste u ovom području. A osim toga, tu je i dulji oblik koji se plaća, a u svijetu se uglavnom povezuje s Netflixom i ostalim platformama za video zahtjev", tvrdi Henning Tewes.
"Što se tiče našeg programa, ostajemo pri svojoj strategiji ulaganja u vijesti, zabavni program, sport i domaće serije. Prvo što nam dolazi je Europsko prvenstvo u rukometu u siječnju, nakon čega slijedi nova sezona Big Brothera.
Osim toga, usmjerit ćemo se na digitalnu ponudu, posebice na našu ponudu videa na internetu. Želimo znatno povećati i unaprijediti našu uslugu u ovom području, uključujući i kratke videe, dodatne sadržaje, i domaće i strane, i namjenske internetske kanale", zaključio je Henning Tewes.
Cijeli intervju s Henningom Tewesom pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista.