UOČI KONFERENCIJE /

Henning Tewes za Večernji: 'Pokretanjem projekta Digital Shapers želimo doprinijeti digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj'

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL

'To je cjelogodišnji projekt koji ćemo okruniti konferencijom 30. studenoga. Ono što mi pokušavamo jest uspostaviti platformu kojoj će se pridružiti ostale tvrtke'

28.11.2017.
9:03
Borna Filic/PIXSELL
VOYO logo

Digitalna transformacija jedna je od ključnih tema moderne ekonomije. Kako bi pokazao dobar primjer digitalne transformacije i omogućio edukaciju u svim njenim aspektima, RTL pokreće platformu Digital Shapers čiji je vrhunac konferencija 30. studenoga u Zagrebu. Henning Tewes, predsjednik uprave RTL-a, u intervjuu za Večernji list govorio je o blagodatima digitalne transformacije u svim sferama društva i projektu.

"Pokretanjem ovog projekta želimo dati doprinos raspravi o digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj. To je cjelogodišnji projekt koji ćemo okruniti konferencijom 30. studenoga. Ono što mi pokušavamo jest uspostaviti platformu kojoj će se pridružiti ostale tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Želimo istaknuti dobre primjere iz Hrvatske, a dovodimo i neke sjajne međunarodne govornike od kojih možemo učiti i s kojima se možemo povezati.", kazao je Henning Tewes.

Predsjednik uprave RTL-a rekao je kako digitalna transformacija na televizijsku industriju utječe na način da je porast videa na internetu stvorio dvije potpuno nove kategorije sadržaja za korisnike. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radi se o kratkom videu na internetu koji je besplatan. To je uglavnom YouTube, iako i Facebook raste u ovom području. A osim toga, tu je i dulji oblik koji se plaća, a u svijetu se uglavnom povezuje s Netflixom i ostalim platformama za video zahtjev", tvrdi Henning Tewes.

"Što se tiče našeg programa, ostajemo pri svojoj strategiji ulaganja u vijesti, zabavni program, sport i domaće serije. Prvo što nam dolazi je Europsko prvenstvo u rukometu u siječnju, nakon čega slijedi nova sezona Big Brothera. 

Osim toga, usmjerit ćemo se na digitalnu ponudu, posebice na našu ponudu videa na internetu. Želimo znatno povećati i unaprijediti našu uslugu u ovom području, uključujući i kratke videe, dodatne sadržaje, i domaće i strane, i namjenske internetske kanale", zaključio je Henning Tewes.

Cijeli intervju s Henningom Tewesom pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo