Još malo pa će dubrovačko područje i krajnji jug napokon biti cestovno povezani s ostatkom Hrvatske. Naime, izgradnja Pelješkog mosta bliži se kraju intenzivnije nego što se očekivalo.
Komarna i Brijest, odnosno kopno i Pelješac, bit će uskoro i fizički spojeni uz pomoć mosta na kojem danonoćno rade Kinezi. Zbog velikih vrućina glavnina radova odvija se u trećoj, noćnoj smjeni, i to prije svega zbog iznimno visokih temperatura zraka koje danju utječe na svojstva čelične konstrukcije, piše Dalmacija danas.
Rasponska konstrukcija bit će spojena do kraja srpnja
U Hrvatskim cestama kažu kako se u ovom trenutku na gradilištu podižu i montiraju posljednji segmenti čelične rasponske konstrukcije kojih je ukupno predviđeno, proizvedeno i dopremljeno 165. Preostalo je još ugraditi šest segmenata, odnosno manje od 200 metara rasponske konstrukcije.
"Postojećom dinamikom, očekujemo ugradnju posljednjeg, zatvarajućeg, segmenta već potkraj ovog mjeseca. Ti radovi su specifični po tome što se montaža radi simultano s dvije derrick dizalice kapaciteta 250 tona. Prethodno tome, prati se promjena duljine čelika uslijed temperaturnih razlika u zadnjih 48 sati kako bi se odredilo precizno vrijeme za ugradnju. Najčešće se takvi radovi izvode u noćnim satima te su dosad ugrađena dva takva segmenta koji zatvaraju prostor između dva stupa", kazali su u Hrvatskim cestama za Dalmaciju danas.
Nakon završetka radova na spajanju konstrukcije slijedi opremanje mosta kolničkom konstrukcijom – izolacijom i asfaltom, zaštitnim odbojnim ogradama, ogradama za zaštitu od vjetra te ostalom opremom za upravljanje i nadzor prometa.