Građani će plivati među reklamama - doslovno!

24.5.2012.
14:00
VOYO logo

Zagrebačko jezero Jarun prekriveno je brojnim reklamama koje plutaju po površini i narušavaju izgled jezera. Naime, reklame su postavljene na desetke plutača diljem jezera, a upravitelj Rekreacijsko športskog centra Jarun Ante Krce rekao nam je da se radi o plutačama koje služe za odmor plivača.

Isto nam je poručila i glasnogovornica podružnice za Upravljanje sportskim objektima Zagrebačkog holdinga Andrea Šimag, koja tvrdi da se radi o odredbi Lučke kapetanije Sisak koju su morali ispoštovati da bi mogli otvoriti kupališnu sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Odmorišta za kupače i psihološke linije postavljene su kako bi se povećala sigurnost građana, odnosno kupača na jezeru Jarun, a ujedno je i jedan od uvjeta za otvaranje kupališne sezone prema odobrenju Lučke kapetanije Sisak. Prema odobrenju Lučke kapetanije Sisak, Podružnica je dužna ograditi i obilježiti vodeni prostor na kome je dozvoljeno kupanje i plivanje, a prostor na kojem je zabranjeno kupanje i plivanje propisano označiti znakovima zabrane'', poručila je Andrea Šimag za Danas.hr.

'Riječ je o agresivnoj komercijalizaciji'

No, problem nije u samim plutačama, nego u velikim reklamama koje se nalaze na njima, što je nam je potvrdio i predsjednik Zelene akcije Tomislav Tomašević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Radi se o agresivnoj komercijalizaciji na Jarunu, ali može se reći i javnog prostora. Građani se ionako spotiču na reklame po gradu, a sada će doslovno plivati u moru reklama'', kazao je Tomašević.

Doznajemo da je cijeli projekt 'plutajućih reklama' odobrio predsjednik Uprave Holdinga Ivo Čović, a na naše upite koliko novca Holding ubire od prodaje oglasnih prostora na Jarunu te tko je osmislio taj projekt, iz Holdinga nisu imali odgovore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo