Nakon sklopljenog partnerstva s HNK Goricom, NK Lokomotivom i HNK Šibenikom, novi partner Germania Sport kladionice je NK Istra 1961.
Ugovor o dvogodišnjem partnerstvu potpisali su Fabio Ivinić, direktor prodaje i marketinga NK Istra 1961 te Marijo Tolj, član uprave Germania Sport kladionice i direktorica marketinga Germania Sport kladionice Jasmina Batarilo-Ćerdić.
Ovo je četvrto partnerstvo ovakvog tipa Germania Sport kladionice i klubova iz Prve HNL. Germania Sport kao i HNK Gorica, NK Lokomotiva, HNK Šibenik i NK Istra 1961 žele ostvarivati dobre rezultate te je ta ambicija prepoznata na zadovoljstvo svih strana.
U proteklih 20 godina, Germania je postala jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj. Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, tvrtka Germania Sport 2014. godine pokrenula je specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji je na putu da postane najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala, budući da su nas ova burna vremena i nedaće poput covida, potresa i klimatskih promjena poučile da profit nije najbitniji, već solidarnost, aktivna participacija u zajednici, uz održivi razvoj kompanije.
U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na participaciju samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.