FINANCIJSKO IZVJEŠĆE: /

Živi zid kampanju za parlamentarne izbore završio s minusom

Image
Foto: PIXSELL, Patrik Macek

Živi zid parlamentarne je izbore zaključio s financijskim minusom od oko 24.000 kuna, pokazuje objavljeno financijsko izvješće stranke.

10.12.2015.
16:39
PIXSELL, Patrik Macek
VOYO logo

Živi zid je za parlamentarnu izbornu kampanju uprihodovao 121.000 kuna, a potrošio 145.000, pa manjak iznosi 24.000 kuna, pokazuje izvješće.

Ipak, za konačnu financijsku ocjenu treba pričekati još neko vrijeme, jer bi Živi zid na ime naknade za izbornu promidžbu mogao dobiti 240.000 kuna. Stranka, naime, ima jednog zastupnika u Saboru, Ivana Vilibora Sinčića, pa joj s tog naslova pripada 180.000 kuna, a još 60.000 pripada joj jer je u dvije izborne jedinice prešla izborni prag, ali nije osigurala zastupnike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
MOST POKAZAO KAKO SE TO RADI: /

HDSSB platio vrtoglavi iznos za dva mjesta u Saboru

Image
MOST POKAZAO KAKO SE TO RADI: /

HDSSB platio vrtoglavi iznos za dva mjesta u Saboru

Najviše potrošili na plakate i oglašavanje na radijskim postajama

Prema izvješću, glavinu prihoda Živog zida činila su vlastita stranačka sredstva (113.000 kuna), a tek manjim dijelom novčane donacije građana (7450 kuna).

Plakati i oglašavanje na radijskim postajama, stavke su na koje je Živi zid potrošio najviše sredstava u kampanji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi izborni sudionici - stranke, koalicije i neovisni kandidati dužni su Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti financijska izvješća o financiranju izborne promidžbe sa sastavnim dijelovima, te ih objaviti na svojim mrežnim stranicama ili u tisku. Prvotne rokove od 8. prosinca i 23. prosinca DIP je produžio do 15. prosinca, odnosno najkasnije do ponoći 30. prosinca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo