Facebook je promijenio svoje korporativno ime u Meta. Kompanija navodi kako će to ime bolje prenijeti ono čime se društvena mreža bavi.
"Mislim da im je to pametan potez. Mislim da su zadnjih par godina došli na loš glas. Manje se koristi, mislim da je to dobar potez", komentirao je korisnik Facebooka Jan.
"Imam Facebook, Whatsup, Twitter i Tik tok. 71 godinu tek imam i sve znam", komentirala je korisnica Ines.
Digitalni lik kao avatar
No, zašto je Facebook upravo sada promijenio ime?
"Razlog je taj što žele razdvojiti percepciju ljudi kada je riječ o društvenoj mreži i o samoj kompaniji, obzirom da kompanija želi staviti naglasak na neke nove kompanije, proizvode koji će više biti namijenjeni mladoj publici koja danas više ne koristi Facebook", objasnio je Dragan Petric, stručnjak za nove tehnologije za RTL Danas.
S obzirom na to da mladi, tinejdžeri, milenijalci, žele brže, dinamičnije, luđe, u Facebooku pripremaju - Metaverse, odnosno, spoj realnog i virtualnog namijenjen upravo njima.
"Sada je ideja da kroz taj metavar imamo svoj avatar, neki svoj digitalni lik koji predstavlja nas kao individuu, i koji se druži s avatarima drugih ljudi koje mi doista poznajemo", objašnjava Petric.