pa sad ti dođi /

Englez s hvarskom adresom 'oprao' HTZ: njihov veliki projekt 'Hrvatska 365' nazvao sramotnim!

Image
Foto: HTZ

Paul Bradbury odlučio je pomoću HTZ-ovog, nekoliko milijuna kuna vrijednog, vodiča za turiste pronaći idealnu destinaciju za odmor. U kakve je sve avanture upao, a da se nije ni ustao s kauča, pročitajte u tekstu

18.2.2016.
12:09
HTZ
VOYO logo

Britanac Paul Bradbury koji već nekoliko godina živi na Hvaru, potrudio se i detaljno proučio projekt  Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska 365", vrijedan više milijuna kuna, pronašao u njemu gomilu propusta i analizu, uz oštru kritiku HTZ-u, objavio na svojoj internetskoj stranici Total Croatian News.

Odmah na početku, otkrio je da je ono što bi trebalo biti početna stranica, domena www.croatia365.com, na prodaju. Umjesto jednim klikom, do željenog je sadržaja došao uz malo više truda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pošto je Bradbury ostrašćeni biciklist, odlučio je proučiti što to Hrvatska nudi u pred i post sezoni, gostu na dva kotača. U 18 mjeseci, koliko projekt HTZ-a traje, ponuda za bicikliste je od 22 destiancije spala na njih samo osam.

Jedna od njih je i "Aurea Pannonia" koja obećava "uzbudljivu rutu na dva kotača", no ovaj nesuđeni turist o njoj nije uspio doznati ništa korisno.Dodaje da su u tekstu navedena tri linka na stranice loklanih turističkih zajednica od kojih jedna nema opciju na engleskom jeziku, a druga uopće ne postoji.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U rubrici "Biznis i poticaji" reklamiraju se tek dvije od 22 destinacije. Jedna od te dvije je Dubrovnik, a HTZ piše, da se u njemu mogu organizirati konferencije u prelijepom ambijentu i uz pogled na more.

Bradbury kaže, nakon 18 mjeseci i 22 uključene destinacije nudi se tek nekoliko rečenica i i pet linkova na lokalne turističke zajednice, među kojima se uopće ne nudi opcija poslovnog turizma. 

Nakon "bicikliranja" i poslovnog sastanka s pogledom na more, na red je došao wellness. Bradbury primjećuje kako nakon 18 mjeseci, koliko je projekt u pogonu, od 22 destinacije, samo sedam ih nudi wellness odmor. 

"Zar nije važno koliko je novca uloženo u nešto s istinski šokantinim rezultatima?! Vjerojatno nije, s obzirom na to da je riječ o Hrvatskoj koju vode "Kraljevi slučajnog turizma". Sramota, s obzirom na činjenicu da Hrvatska ima sjajan potencijal kao destinacija svih 12 mjeseci u godini, kad bi se radilo kako treba", zaključuje Englez. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo