ZET-ove elektroničke kartice u nekim su se slučajevima pokazale kao nimalo inteligentno rješenje. U to se i te kako uvjerio 27-godišnji Lovro Grgić, nezaposleni profesor filozofije i povijesti kojem u rješavanju njegova problema ZET-ova administracije nije nastojala nimalo olakšati situaciju - upravo suprotno.
Grgić je na putu za Veliku Goricu registrirao kartu za 20 kuna, na elektroničkoj kartici koja je imala početnih 60 kuna. No, na povratku je ispalo da više nema novca na kartici te je morao za 30 kuna kupiti kartu od vozača, javljaju 24sata.
Nakon nekoliko dana zivkanja ZET-a iz kojeg su ga prebacivali s broja na broj, Grgić je došao na Remizu da bi mu tamo priznali da mu je skinuto 40 kuna s kartice. Ali, oko svega valja sastaviti zapisnik, a Lovro se mora vratiti za tri dana. Kad se vratio, shvatio je da zapisnik nitko nije ni taknuo. Izvukli su ga iz gomile papira na stolu.
'Sam si je kriv'
Tek 14. dan, dakle nakon dvotjedne muke, djelatnica ZET-a pozvala je svoju šeficu. Nakon uvida u 'zapisnik', Lovri je njegovih 40 kuna konačno vraćeno na karticu.
Iz Ureda za odnose s javnošću rekli su kako je vjerojatno slučajno odabrao kupnju dnevne karte ili putovanje za više osoba, odnosno zona. Ukratko - sam si je kriv.