Zagrebački advent druge je godine zaredom proglašen najboljim u Europi.
Gradske vlasti prošlogodišnju nagradu nisu shvatile zdravo za gotovo, pa su se tako uoči nadolazećih božićnih blagdana dodatno potrudile kako bi priznanje portala European Best Destinations ponovno sletjelo u njihovo dvorište.
U studiju RTL Direkta ugostili smo direktoricu TZ-a Zagreba Martinu Bienenfeld.
Čuli smo samo jednu jedinu primjedbu građana - da je Advent sada već postao malo prekomercijalan. Je li to doista opasnost koja prijeti ovom Adventu?
Svatko ima pravo doživjeti Advent na svoj način. Ja se čujem s kolegama u TZ-u i čujem i dobre i loše komentare. Loši su nam naravno korisni zbog budućeg razvoja i novih ideja, na samo što se tiče Adventa već i ostalih manifestacija tijekom godine.
Da li je možda to malo i vaš marketinški trik, jeste li to malo pogurali, radi se o portalu?
Moram reći da nije, mi nismo član tog portala European Best Destinations, i ne plaćamo članarinu. Oni su prepoznali Zagreb kao destinaciju koja se doista trudi i koja nešto radi, ne samo TZ Zagreba već i naši partneri.
Dokle je ova priča održiva? Posjeta je za 40 posto veća nego lani, dokle to može rasti a da ne ugrozi tuđi život i cijelu priču?
Mi s partnerima pokušavamo uspostaviti održivi turizam uvijek promišljamo kako sve negativnosti smanjiti na minimum.
Možemo li primiti više gostiju, slobodnih soba za vikend više nema?
Za ovu godinu jest, no za iduću se već otvaraju novi smještajni kapaciteti, prvenstveno hotelski i privatni.
U čemu je tajna uspjeha?
U pravom destinacijskom menadžmentu, svatko od nas radi najviše što može, a naravno, svoju ulogu igraju i građani koji nas podržavaju.