Već danima se u Hrvatskoj priča o novoj reklami za osvežavajuće gazirano piće Pipi, koja prikazuje dva mladića koji zajedno leže na plaži i drže se za ruke. Reklama je podigla mnoge obrve, a oglasila se i udruga Vigilare koja nikad ne propušta protestirati protiv ovakvih stvari.
https://net.hr/video/batarelo-za-direkt-komentirao-novu-reklamu-za-pipi-smatra-da-je-to-sodomisticka-agenda/
Stručnjaci za marketing rekli bi kako je kampanja uspjela, jer o njoj se itekako priča - u medijima, na kavama i plažama.
LGBT osobe u Hrvatskoj pozdravljaju reklamu, ali smatraju da nešto što je normalno i svakodnevno ne bi trebalo izazivati toliku pozornost.
'Društvena svijest je napredovala'
"Ovo je konačna afirmacija na neki način. Svaki brend traži svoj dio na tržištu, ako se na ovakav način pozicionira onda je društvena svijest dovoljno napredovala da im takva pozicija neće naštetiti", rekla je Azra Ayyash koja kaže kako se u posljednje dvije godine može uočiti pozitivan pomak u razmišljanju građana, prenose Vijesti.hr.
"Do promjena je došlo, ali po pitanju prava na papiru tu još ima posla. Svijest se itekako mijenja. Ja sam jedna od onih osoba koja čita komentare ispod članaka, prije je bilo svakakvih komentara, a sada pozitivni komentari su najlajkaniji, a na negativne komentare se javljaju najnormalniji ljudi i objašnjavaju im zašto su u krivu", kazala je.
Prvu gay reklamu pustila je IKEA u SAD-u davne 1994., a s godinama su takve reklame postale češće.
Hajduković: Rekao bih da ovo postaje mainstrem
Prvi deklarirani hrvatski saborski zastupnik, SDP-ov Domagoj Hajduković, mišljenja je da u 2020. dvojicu muškaraca na plaži ne treba smatrati provokativnima.
"Vidite, ako ćemo gledati cijelu Pipi kampanju, ima tu puno provokativnih elemenata koji su van mainstream okvira, ali zanimljivo je da je ovaj element koji prikazuje dva muškarca izazvao reakcije. Rekao bih da postaje mainstream, ali u nekim krugovima ne nažalost, ali vjerujem da hoće čim se velike kompanije ne boje toga i boli ih pipi", izjavio je Hajduković.