Četiri mjeseca ne dobivaju račune za telefon

'Računi za prosinac prošle godine te siječanj i veljaču nisu nam nikad stigli. Zvali smo T-Com i pisali mailove, osobno išli i upozoravali, no ništa se nije desilo, nitko nije reagirao.

31.3.2012.
12:22
VOYO logo

Pričaju ovo Erna Dragšić, Boža Tajnšek, Marija Zaplatil i Zdravko Čapelj iz Barbarige, koji kažu da račune T-coma nisu dobili od prosinca, otkad je dostavu preuzeo City Express.

"Išli smo i u City Express koji nam dostavlja račune od kraja 2011., kada su počeli problemi s dostavljanjem. Dok je račune donosio poštar Hrvatske pošte, nikakvih problema nije bilo. Dostavljač City Expressa bio je kod susjede 14. ožujka s buntom računa i ona mu je objasnila gdje su naše adrese jer se on ovdje očito teško snalazi, ali nije uopće došao. Gdje su računi završili? Je li ih bacio? Ostavio je samo par računa za recepciju", ispričali su mještani za Glas Istre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne mogu dobiti ni račun ni opomenu

Kažu da su i sami pokušali doći do kontrolora u City Expressu, ostavili su mu i broj telefona, ali im se nikad nitko nije javio.

"Peroj i Gajana imaju iste probleme s dostavom računa, a čuli smo da je tako i u Medulinu. Puno ljudi u Barbarigi ne dobiva račune i ozbiljno razmišljamo o tome da pređemo na drugog operatera. Zbog neplaćenih računa koje ne dobivamo, ne možemo dobiti ni opomenu, što znači da nam samo mogu jednostavno isključiti telefon. City Express je strašno neozbiljna tvrtka, mene su zvali da u Pulu dođem podignuti paket", ispričali su nezadovoljni mještani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za City Express sve je uredno

Iz Odjela za odnose s javnošću T-Hrvatskog Telekoma odgovorili su da su moguće situacije u kojima distributer nije u mogućnosti ispostaviti račun korisniku, i to ako na adresi primatelja nema poštanskog sandučića ili je adresa nepotpuna.

U City Expressu su pak utvrdili da pošiljke uručuju u roku od dva do tri dana te da se iznimno taj rok može pomaknuti za dan do dva, a za sve nepravilnosti koje se dese upućuju na besplatan broj 0800/303-333 ili na mail sluzb.korisnika@cityex.hr.

Mještani kažu da postoji realna mogućnost da ih novi dostavljač ne može naći jer su ulice u Barbarigi loše označene, no kažu da imaju postavljene kućne brojeve i sandučiće s prezimenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo