nema otkazivanja ljetovanja /

Brexit zasad nama utjecaja na turizam: Britanci će i dalje dolaziti na odmor u Hrvatsku

Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

U danima nakon objave referendumske odluke nema informacija o otkazivanju putovanja Britanaca ili smanjenju njihova interesa za buking za niti jednu od popularnih destinacija

29.6.2016.
9:59
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Situacija oko Brexita za sada ne utječe, niti se očekuje da će utjecati na dolaske britanskih turista u Hrvatsku, a njihovi touroperatori i drugi hrvatski partneri zadovoljni su ovogodišnjom prodajom i porastom interesa za Hrvatsku, ističu iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Image
najveći gubitnici - mladi /

Umirovljenici i ruralna područja za Brexit: 'Starije generacije glasovale su za budućnost koju mladi ne žele'

Image
najveći gubitnici - mladi /

Umirovljenici i ruralna područja za Brexit: 'Starije generacije glasovale su za budućnost koju mladi ne žele'

"U danima nakon objave referendumske odluke nema informacija o otkazivanju putovanja Britanaca ili smanjenju njihova interesa za buking za niti jednu od popularnih destinacija, što uključuje i Hrvatsku", kazali su iz Glavnog ureda HTZ-a temeljem svojih tržišnih analiza i informacija iz predstavništva HTZ-a u Londonu, prenosi N1.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjećaju i da je još u svibnju ABTA (Britansko udruženje touroperatora i agencija) izvijestila da je u tom mjesecu već bilo bukirano 65 posto ljetnih odmora Britanaca.

Mada se zadnjih dana kao jedna od posljedica odluke Britanije o izlasku iz Europske unije i velikog pada funte spominjala i mogućnost pada turističkih putovanja Britanaca, toga za sada nema, a kako pokazuju informacije HTZ-a s tog tržišta, za Hrvatsku zanimanje i dalje raste te nema, niti se očekuju otkazi aranžmana i putovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rezultati iz prošlih godina, ali i u dosadašnjem dijelu ove turističke godine ukazuju da je stanje na britanskom tržištu za hrvatski turizma vrlo stabilno, a i statistički podaci u ovoj godini pokazuju da su britanski turisti i dalje vrlo skloni Hrvatskoj", ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Iznose pritom podatke Državnog zavoda za statistiku (DZS) za prva četiri mjeseca ove godine tijekom kojih je u Hrvatsku došlo čak 32 posto više britanskih turista nego u isto vrijeme prošle godine. Njih gotovo 28 tisuća ostvarilo je više od 97 tisuća noćenja ili čak 37 posto više.

Ukupno je, po podacima DZS-a, Hrvatsku prošle godine posjetilo više od 490,5 tisuća turista iz Ujedinjene Kraljevine, što je bilo 14,3 posto više nego u 2014., a nešto veći porast od 15 posto ostvarili su s 2,4 milijuna noćenja.

Za ovu godinu pozitivne trendove s tog tržišta pokazuju i prvi podaci iz HTZ-ovog sustava eVisitor po kojima je u svibnju u Hrvatskoj ostvareno više od 285 tisuća noćenja turista iz UK, dok podaci za lipanj (s danom 26. lipnja) govore već o više od 414 tisuća njihovih noćenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Slijedom tih podataka, najava i novih informacija primjetno je da s britanskog tržišta bilježimo daljnji uzlazni trend te na kraju prvog polugodišta možemo očekivati znatan, u postocima i dvoznamenkasti porast turističkog prometa Britanaca u Hrvatskoj za koji vjerujemo da će se zadržati sve do kraja turističke sezone", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Dodaje da za sada HTZ ne planira dodatne promotivne aktivnosti na tom tržištu jer je stanje prodaje na zadovoljavajućoj razini, a pokazatelji realiziranog turističkog prometa pozitivni. No, poručuje da će HTZ detaljno pratiti situaciju te u slučaju eventualne potrebe adekvatno postupiti u promotivnom smislu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tržište Ujedinjene Kraljevine za Hrvatsku je vrlo važno i s velikim potencijalom u budućnosti. Prošle godine je to tržište u ukupnoj strukturi noćenja stranih gostiju zauzelo odlično 8. mjesto, a i ove godine očekujemo snažan i pozitivan utjecaj britanskih turista na hrvatski turistički promet. Vezano za izlazak Ujedinjene Kraljevine iz EU, važno je naglasiti kako je riječ o postupnom i neizvjesnom procesu koji može potrajati i do nekoliko godina. Bez obzira na sve, siguran sam kako će zemlje EU-a, a posebice Hrvatska i u idućim godinama biti ključna odredišta za putovanja britanskih turista“, zaključuje direktor Ivičić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo