Koji darovi su 'in'? /

Blagdanska potrošnja mogla bi pasti i do 20 posto: RTL doznaje što se najviše kupuje ove godine

Trendovi kupnje iz godine u godinu su isti

17.12.2020.
7:00
VOYO logo

U mjesecu smo u kojem najviše trošimo, a trgovci najviše zarađuju. Ovih dana malo tko uspije povući ručnu.

"Potrošila sam već, 500 kuna i nema više. To je to!", kazala je Sandra Dedić iz Zagreba. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I ovih blagdana, kupuje se sve i svašta, a "in" darovi su - hrvatski proizvodi. 

"Za blagdane najviše trošim na kozmetiku, i otprilike će biti kao i prošle godine do nekih 500 kuna", ustvrdila je Ena Belani iz Zagreba. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bit će knjige i stripovi, i to je to uglavnom za djecu i eventualno neke sportske igračke", kazao je Tomislav Buntak iz Zagreba. 

"Poštujem želje ukućana, a uglavnom stavljam mirise, igračku i donji veš", rekla je Rebeka Mesarić Žabčić iz Zagreba. 

"Ovisno kako kome, sekama kozmetika, prijateljima nešto drugo, ovisno što nađem", podijelila je Mirna Bralić iz Zagreba. 

Ipak, trendovi kupnje iz godine u godinu - su isti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Dragan Munjiza /

Direktor trgovačkog lanca za RTL: 'Očekujem da će blagdanska potrošnja biti i do 30 posto niža'

Image
Dragan Munjiza /

Direktor trgovačkog lanca za RTL: 'Očekujem da će blagdanska potrošnja biti i do 30 posto niža'

"To su delikatesni proizvodi hrane i pića, odjeća i obuća, elektronika, kozmetika, knjige i ostalo", potvrdila je Tomislava Ravlić, voditeljica Odjela za trgovinu HGK.

"Ja ne kupujem tradicionalne poklone, volim pod bor radije staviti neki kolač ili keks koji se sam doma napravi, i lijepo se zapakira. Onako, baš od srca da bude", kazala je Ivana Babić iz Zagreba. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od 2015. godine do sada penjali smo se s 11 i pol milijardi na 12, pa na 13,8, preklani gotovo na 15 i lani na rekordnih 15,8 milijardi kuna. Ovih blagdana, procjene su potrošit ćemo i do 20 posto manje nego lani, odnosno potrošnja će biti na razini one iz 2017. godine.  

"Neće biti katastrofa, kao što neki žele prikazati. Možda će biti malo teže za neprehranu. Ljudi moraju jest, ljudi moraju pit, pa ćemo se nekako provući", poručio je Ivica Katavić,  predsjednik Udruženja trgovine HGK.

Ako si i ne priuštite ono što ste željeli, sjetite se da poanta Božića svakako nije u trošenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike