"Ovih dana kćer sam, zbog jakih bolova, odvela liječniku. Nisam znala da postoji dežurna liječnička služba, pa smo odmah skrenuli na Hitnu pomoć u belomanastirskom Domu zdravlja", priča četrdesetogodišnja Belomanastirka napominjući da je ono što joj se tada dogodilo za svaku osudu.
"Pokucala sam na vrata. Otvorila ih je meni nepoznata sestra, a ja sam samo uspjela pokazati na dijete i izustiti da je jako boli", prisjeća se. Nastavlja da joj je sestra, očito nervozna što je morala otvarati vrata, povišenim tonom dala do znanja da primaju samo hitne slučajeve.
Vrijeđanje umjesto pomoći
"Bez obzira na sve, jaka bol mog djeteta za mene je hitan slučaj. Stoga sam sestru pitala zar nije riječ o hitnom slučaju i kako to zna samo na prvi pogled", priča naglašavajući da je tek onda slijedilo vrijeđanje.
Tvrdi da ju je sestra pitala je li glupa kad ne zna da su samo infarkti i slična stanja hitni slučajevi, te nakon toga grubo uputila kod dežurnog liječnika.
"Kad sam joj rekla da se to može reći na lijep način, jer zaista nisam znala da radi dežurni liječnik i bila sam strašno zabrinuta zbog kćerinih bolova, odgovorila mi je da sam bezobrazna", požalila se četrdesetogodišnja Glasu Slavonije.
Ističe da to nije prvi put da se na Hitnoj pomoći tako ponašaju. Kaže da je proteklog vikenda pomoć Hitne zatražila njezina kolegica. Imala je vrtoglavicu i bolove u glavi, a s Hitne su je poslali obiteljskom liječniku koji je utvrdio blag moždani udar.
Prijavite nedolično ponašanje
Dr. Blaženko Vinković, voditelj Medicinske službe Hitne medicinske pomoći Osječko-baranjske županije, poziva pacijente da prijave eventualno nedolično ponašanje.
"Teško mi je govoriti o tim slučajevima jer ne znam o čemu se točno radi", kaže naglašavajući da sestrama ne priliči grub rječnik.