Slično je bilo i lani, ali za razliku od prošle godine ove se ovaj dio godine u tim odredištima počeo promovirati putem Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na najbližim europskim emitivnim tržištima u sklopu programa Hrvatska 365, piše Glas Istre.
Riječ je o pilot-projektu koji je pokrenut početkom rujna kada je odabran dio destinacija u Hrvatskoj koje se putem njihovog portala, ali i prezentacija po Europi te organizacijom studijskih putovanja novinara reklamiraju potencijalnim europskim turistima. Njime se želi privući veći broj gostiju na proljeće i u jesen.
Odredišta moraju imati otvoreno više od polovice hotela, ali i druge smještajne kapacitete, dovoljan broj restorana i trgovina te manifestacije koje je vrijedno posjetiti. Ujedno, svaka od destinacija promovira u tom periodu proizvode za koje smatra da su njen najveći potencijal poput wellnessa, kulture, enogastronomije, aktivnog turizma, biciklizma ili poslovnog te zdravstvenog turizma.
Sve istarske destinacije imaju svoje adute
Sve su se istarske destinacije, a to su Puljština, sjeverozapadna Istra, Rovinj i Labin, odlučile za aktivni turizam i biciklizam. Sjeverozapadna Istra i Labinština dodatno su navele enogastronomiju, dok je Rovinj među svojim adutima istaknuo wellness i zdravstveni turizam, a Pula kulturu.
U principu, za Istru takav program nije nikakva novost. Pravi primjer je klaster turističkih zajednica sjeverozapadne Istre, odnosno Umaga, Novigrada, Buja i Brtonigle koje taj koncept njeguju od 2011. od kada su i povećali promet u posezoni zahvaljujući posebnim proizvodima uz koje vezuju svoje manifestacije.
http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/puno-ulaganja-i-truda-za-privuci-turiste-u-posezoni--470918